جلسه ۳ ساعته نماینده مجلس با رسول خادم: بحث مطرح شده خارج از اختیارات ما و خادم است!
با اعلام شرایط جدید کمیته بین المللی المپیک برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، بوکسورهای سنگین وزن کشورهای آسیایی از جمله ایران فرصت حضور در جاکارتا را از دست دادند.

تاکید هیات رییسه فدراسیون کشتی بر ماندن خادم

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات سه ساعته خود با رسول خادم گفت: به عنوان نماینده هیات رییسه از او خواهش کردم که به کار خود بازگردد و با قدرت به فعالیتش ادامه دهد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگویی، با اشاره به جلسه (شنبه) هیات رییسه فدراسیون کشتی در رابطه با بررسی استعفای رسول خادم اظهار کرد: امروز (شنبه) جلسه‌ی مفصل هیات رییسه که حدود ۳ ساعت بود در محل فدراسیون کشتی تشکیل شد و با توجه به موضوعات مهم همچون در پیش بودن جام جهانی آمریکا و همین طور استعفای خادم بحث‌های زیادی در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی افزود: در این جلسه اعضای هیات رییسه به من ماموریت دادند تا با رسول خادم پیرامون بحث‌های مطرح شده و موضوع استعفای او صحبت کنم که من نیز پس از جلسه بلافاصله با خادم در محلی بیرون از فدراسیون کشتی جلسه‌ای را به مدت حدود ۳ ساعت برگزار کردم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خواست اعضای هیات رییسه فدراسیون کشتی بازگشت رسول خادم به ریاست این فدراسیون و ادامه کار اوست گفت: پیام ما به عنوان اعضای هیات رییسه بدون تعارف به خادم این بود که او باید بماند و با قدرت به کار خود ادامه دهد. بحثی که در این باره مطرح شده خارج از اختیارات ما و خادم است اما ان‌شاءالله پیگیری و رسیدگی خواهد شد. باز هم می‌گویم خواست هیات رییسه ماندن خادم در راس فدراسیون کشتی است و از او به عنوان نماینده هیات رییسه خواهش کردم که این خواسته ما را قبول کند.

نعمتی در پایان با اشاره به اینکه جلسه مفصلی میان فراکسیون ورزش با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک درباره مباحث مطرح شده برگزار شده است گفت: مسئولان مربوطه باید در این باره تصمیم‌گیری کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir