كاظم اولیایی : در خصوص اینكه مشكل باشگاه پاس همدان با حنیف عمران‌زاده در مورد مسائل مالی و تسویه حساب است یا مربوط به مسائل شخصی وی؛ اظهار داشت...

كاظم اولیایی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص اینكه مشكل باشگاه پاس همدان با حنیف عمران‌زاده در مورد مسائل مالی و تسویه حساب است یا مربوط به مسائل شخصی وی؛ اظهار داشت: شكایت ما از عمران‌زاده مربوط به مسائل مالی است و هم‌اكنون نیز در دست بررسی است. برخی از مغرضین و روزنامه‌ها به زندگی شخصی وی می‌پردازند در حالی كه هم خدا و هم خود او می‌داند كه باشگاه پاس همدان به زندگی خصوصی او وارد نشده است.
وی ادامه داد: من درخواست دارم به احترام ماه مبارك رمضان از پرداختن به چنین مباحثی خودداری كنند و در زندگی خصوصی افراد وارد نشوند. دلال‌هایی كه باعث جابجایی بازیكنان می‌شوند در این امر دخالت بیشتری دارند و برای منافع مالی خود چنین رفتارهایی را انجام می‌دهند.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان تاكید كرد: این موضوع جای بررسی دارد كه چگونه و از طریق چه اشخاصی زندگی خصوصی افراد فاش می‌شود؟ این كار باید از طرف كسانی باشد كه با اشخاص ارتباط نزدیكی دارند.
اولیایی درباره بازی برابر مس، گفت: روز جمعه با تیم مس كرمان بازی سختی داریم. هر 2 تیم در 3 بازی اخیر خود تنها یك امتیاز گرفته‌اند و به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته هستند.
هم‌اكنون پاس با یك امتیاز در رده هفدهم قرار دارد و تیم مس نیز با یك امتیاز در رده هجدهم قرار گرفته است.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:farsnews.com