يواشکی به حوار ملامحمد پول می دهند و در گوشش می گويند: «اين پول را بگير و صدات در نياد چون به بقيه پول نداديم.»
 
به گزارش آرين اسپورت:
 1- یواشکی به حوار ملامحمد پول می دهند و در گوشش می گویند: «این پول را بگیر و صدات در نیاد چون به بقیه پول ندادیم.» بعد شایعه می کنند که حوار هم پول نگرفته در نتیجه تبعیضی وجود ندارد. در همان روز میثم بائو بنز 80 میلیونی کریم باقری را می خرد تا مشخص شود او بر خلاف دیگران پولش را سر وقت گرفته است. یکی از بازیکنان پرسپولیس زیر لب غرولند می کند که: «آنها که مدیر برنامه هایشان لابی قویتری دارد زودتر به پولشان می رسند.»
2 - افشین قطبی رفته سر تمرین پرسپولیس که دیداری تازه کند و به منتقدانش بفهماند که تیمهای بزرگ را کاملاً زیر نظر دارد- متوجه باشید که عصر همان روز سری هم به تمرین استقلال زد- اما پرسپولیسی ها طور دیگری از این ملاقات استفاده می کنند. سرمربی تیم ملی را کنار می کشند که «آقا تو با کریم رفیقی برو باهاش صحبت کن این طوری تیم را به هم نریزد» و آقای سرمربی تیم ملی هم کریم باقری را کناری می کشد و 20 دقیقه ای با هم جلسه سرپایی برگزار می کنند و معلوم نیست خروجی این جلسه یک کریم باقری آرام است و یا قطبی هم نتوانسته از کاری که از دست مدیریت خود پرسپولیس برنیامده، برآید.
3 - بازیکنان ریختند جلو در باشگاه و داد و بیداد کردند اما کرانیکار از آن خبری ندارد. انصاری فرد از اولتیماتوم جدی و قاطع به سرمربی تیم می گوید اما کرانیکار از آن اظهار بی اطلاعی می کند. بازیکنان و روزنامه ها از باندبازی در ترکیب تیم می گویند و اینکه بعضی ها به بعضی دیگر پاس نمی دهد اما این هم به چشم کرانیکار نیامده است. ترکیب اولیه خوب بازی نمی کند اما تعویضیها از روی نیمکت می آیند و گل می زنند اما کرانیکار خودش را توجیه می کند که تعویضهایش تیم را نجات داده است. کلاً کرانچار خبر دارد در چه تیمی سرمربیگری می کند یا نه؟
4 - محجوب، یک آدم پولدار است که معلوم نیست چرا این قدر اصرار دارد که اسپانسر پرسپولیس شود و سالی 6 میلیارد یا به قول خود انصاری فرد 13 میلیارد به این تیم بدهد. آن هم در شرایطی که طی سالهای گذشته دیده ایم که هیچ اسپانسری حاضر نیست بیش از یک یا دو میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت کند. در چنین شرایطی مسؤولان باشگاه پرسپولیس و سازمان تربیت بدنی به این نتیجه رسیده اند که حتماً ریگی به کفش محجوب است در نتیجه به عقد این قرارداد تن نمی دهد و با گذشت سه هفته از مسابقات لیگ این تیم هنوز اسپانسر ندارد و در انبوه مشکلات ریز و درشت دست و پا می زند. گفته می شود محجوب در صورتی که سازمان لب تر کند حاضر است تمام این مشکلات را مرتفع کند. اما آقای اسپانسر دست به نقد که این بار خودش پا پیش گذاشته پشت در اتاق مدیران مانده معطل.
5 - اشپیتیم آرفی تنها بازیکنی است که در مراسم افطار شرکت می کند(! ) اما او هم وقتی متوجه کودتای همبازیهایش می شود قصد ترک میز را دارد که مدیر عامل با من بمیرم تو بمیری او را نگه می دارد. فردای همان روز کاپیتان تیم توی چشم مدیر عامل نگاه می کند و می گوید: از این وعده ها از شما خیلی شنیده ایم و جمله او را دیگران با تکان دادن کله تأیید می کنند. «لامصب! اتوریته مدیریتی در پرسپولیس بیداد می کند.
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com