کميته انضباطی فدراسيون فوتبال آرای خود را در خصوص تيم های مختلف صادر کرد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، با توجه به بروز تخلفات تماشاگران منتسب به تیم های مقاومت شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل ،پرتاب بطری و سه مورد پرتاب نارنجک دست ساز توسط تماشاگران تیم میزبان،کمیته انضباطی هر دو تیم را با توبیخ کتبی با درج در پروند و منفردا به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
تیم مقاومت شهید سپاسی نیز به دلیل دارا بودن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت 2میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین تیم های استقلال تهران و مقاومت شهید سپاسی که به ترتیب با 3 و یک دقیقه تاخیر به زمین مسابقه وارد شده بودند جریمه نقدی شدند برهمین اساس استقلال تهران مبلغ900 هزار ریال و باشگاه مقاومت سپاسی 300 هزار ریال جریمه شد.
ضمن اینکه حسین کاظمی-بازیکن تیم استقلال تهران نیز به دلیل تخلف و رفتار غیر ورزشی با توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
. .....................................
دیدار دو تیم ابومسلم خراسان و پاس همدان در حالی 23مرداد برگزار شد که پاس همدان با 2 دقیقه تاخیر وارد زمین شد برهمین اساس پاس همدان باید مبلغ600 هزار ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
همچنین دیدار دو تیم پاس همدان و استیل آذین در حالی برگزار شد که به علت فحاشی تماشاگران پاس به داور مسابقه،باشگاه پاس همدان به توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
. ...............................................
دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و استیل آذین در حالی برگزار شد که سینا عشوری –بازیکن استیل آذین به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل در آوردن پیراهن خود بعد از به ثمر رساندن گل محکوم شد.تیم استیل آذین نیز به دلیل داشتن 4 بازیکن اخطاری باید 2میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:iribnews.ir