«آقای دکتر از صبح گوشی موبایلش را اینجا گذاشته و رفته است.» این جمله را رئیس دفتر سعیدلو می‌گوید.
 
به گزارش خبر آنلاين ،‌ «آقای دکتر از صبح گوشی موبایلش را اینجا گذاشته و رفته است.» این جمله را رئیس دفتر سعیدلو می‌گوید که از تماس‌های متوالی به رئیس جدید سازمان ورزش به ستوه آمده است؛ «آقای مهندس نیست. از دیشب تا حالا این قدر این گوشی زنگ خورده که صبح وقتی دکتر به دفتر آمد ، موبایلش را گذاشت و رفت.»

معاون اجرایی دولت نهم تا قبل از این تنها عضو کابینه بود که همیشه در دسترس خبرنگاران قرار داشت او از آنفلوآنزای خوکی تا هیأت مدیره پرسپولیس، سیب زمینی‌های وارداتی و قیمت مسکن به ابهام‌های خبرنگاران پاسخ می‌داد یا حتی پا را فراتر گذاشته، اشتباهات لفظی حرف‌های رئیس‌جمهور را مثل گفته‌های احمدی‌نژاد درباره یارانه حامل‌های انرژی در جمع مردم اصفهان، تصحیح می‌کرد.

این ارتباط رسانه‌ای بود که سعیدلو را میان خبرنگاران به چهره‌ای موجه بدل می‌کرد. او بر عکس مدیری چون علی‌آبادی بود که در همه 4 سال ریاستش، هیچگاه نتوانست با رسانه‌ها تعامل کند.

او اما هنوز به ورزش نیامده بود که علیرضا دهقان درباره‌اش گفت: «شک نکنید با آمدن به سازمان ورزش دیگر نمی‌شود سعیدلو را پیدا کرد.»

پیش‌بینی نماینده مردم ایذه در همان روز اول حضور رئیس جدید ورزش انگار رنگ حقیقت داشت به خود می‌گرفت؛ «دکتر تا قبل از ریاست می‌توانست حرف بزند اما حالا اگر چیزی درباره ورزش بگوید، علیه خودش به کار می‌برید پس حالا باید بیشتر دقت کند. این جمله را یکی از آن سوی خط تلفن همراه سعیدلو درباره علت دور از دسترس بودنش می‌گوید. البته شاید رئیس جدید حق داشته باشد از موبایلش فراری باشد. گاه در طول روز به قدری تعداد تماس‌های همزمان با این خط زیاد بود که پیغام‌هایی عجیب در جواب از آن شنیده می‌شد.

این هجمه تماس‌ها البته کار را به جایی رساند که بسیاری سعی کنند برای سبقت گرفتن در عرض ارادت به رئیس جدید ورزش، پیام تبریک صادر کنند. باشگاه پرسپولیس و عباس انصاری‌فرد پیشگام این جریان بودند. او که با دور زدن سعیدلو به جمع مردان علی‌آبادی پیوست حالا دیگر رابطه‌ای تنگاتنگ با دوست قدیمی خود ندارد و دارد آماده ترک پرسپولیس می‌شود چون حسین هدایتی و کاشانی به پرسپولیس برمی​گردند.

فدراسیون فوتبال هم دیگر ارگان ورزشی بود که در بیانیه‌های مختلف در این زمینه واکنش نشان داد. علی کفاشیان غیر از بیانیه صبح دیروز، خود هم در مصاحبه‌ای گفت: «سعیدلو قوی‌ترین مرد کابینه بود که برای ورزش آمد.» تاج نایب رئیس فدراسیون هم در همین زمینه گفت: «سعیدلو توان اداره ورزش را دارد و او با ورزش بیگانه نیست.» یحیی‌زاده از منتقدان سعیدلو در مجلس هم در بیانیه‌ای از این انتخاب ابراز خوشنودی کرد و خواستار تعامل نمایندگان با رئیس جدید شد.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir