كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نه تهديد كرديم و نه اعتصابی در كار بود و فقط برای فهميدن تكليف‌مان پيش انصاری‌فرد رفتيم.
  
به گزارش ایسنا، كریم باقری پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم پیرامون این بازی اظهار كرد: مسابقه‌ی خوبی بود و ما در برابر تیم قدرتمندی چون صبای قم پیروز شدیم. ما در این بازی نشان دادیم كه روز به روز بهتر می‌شویم و امیدوارم در بازی‌های آتی همان طور كه از پرسپولیس انتظار می‌رود، از این هم بهتر باشیم. امیدوارم تماشاگرانی كه برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمدند، از دیدن آن لذت برده و از نتیجه‌اش راضی باشند.

وی افزود: صبا هم بازیكنان توانمندی داشت و در این بازی هم سعی در وارد آوردن فشار بر روی تیم ما بود اما، معتقدم بهترین بازیكن آنها دروازه‌بان‌شان بود كه موفق شد گل‌های بیشتری از پرسپولیس دریافت نكند. خدا را شكر همه‌ی تیم‌های لیگ برتر امسال خوب هستند و پرسپولیس هم از زمانی كه تشكیل شد و مربی بالای سر تیم آمد، روز به روز بهتر می‌شود.

باقری ادامه داد: باید از مربی بدنساز تیم‌مان نیز تشكر كنم كه در تلاش بی‌وقفه بازیكنان را به مرز خوبی از آمادگی جسمانی رسانده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا اعتصاب بازیكنان پرسپولیس به رهبری شما پایان یافت؟ گفت: نه تهدیدی در كار بود و نه ما اعتصابی كردیم. فقط می‌خواستیم با اقدامی كه انجام دادیم تكلیف‌مان را بفهمیم و حرف‌هایمان را به عباس انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه بزنیم كه پس از این صحبت‌ها مشكلات‌مان به زودی حل خواهد شد.

باقری درباره‌ی حضور احتمالی‌اش در تیم ملی نیز خاطرنشان كرد: با قطبی صحبت كرده‌ام و گفتم برای تیم ملی كه نمی‌توانم بازی كنم اما، هر كمكی بتوانم حاضرم برای موفقیت این تیم انجام دهم.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir