فوتبال برتر این بار متفاوت‌تر از همیشه بود. بازی استقلال مقابل ملوان بدون آن استودیوی معروف، دکور زیبا و تماشاگران ویژه‌اش برگزار شد.
 
به گزارش پايگاه اطلاع رسانی استقلال تهران ، کارشناس برنامه هم این بار در کنار مزدک میرزایی نشست تا این برنامه با نمایی ناهمگون‌تر از گذشته آغاز شود. جز دکور برنامه دلیل دیگری برای متفاوت‌تر بودن فوتبال برتر به نسبت برنامه‌های قبلی‌اش وجود دارد. آن هم نوع انتخاب کارشناس برنامه بود. برای اولین بار یک پرسپولیسی دوآتشه، قدیمی و متعصب برای کارشناسی بازی استقلال انتخاب شد تا پیرامون تقابل انزلی برای بینندگان صحبت کند.
اینکه افشین پیروانی با چه ملاک و معیاری از سوی مسوولان این برنامه برای بحث کارشناسی برگزیده شد جای بررسی فراوانی را می‌طلبد. اینکه در میان این همه پیشکسوت استقلال که از اوضاع فعلی این تیم بیشتر خبر دارند تا دیگر کارشناسان، یک پرسپولیسی از سوی مسوولان فوتبال برتر برای حضور رودرروی دوربین و بحث پیرامون وضعیت استقلال در این بازی حساس به برنامه دعوت می‌شود. این برنامه و البته دیدن افشین پیروانی ذهنمان را مشغول به خود کرد و مدام از خود این سوال را می‌پرسیدیم که مگر قحط الرجال استقلالی‌ها است که یک پرسپولیسی باید با عنوان کارشناس بازی استقلال، نقد کننده جدال رقیب دیرینه خود باشد. در فوتبالی بودن پیروانی و اینکه او به خوبی می‌تواند نقش یک کارشناس مدرن را به نمایش بگذارد بحثی نیست فقط سوال اینجاست که چرا مسوولان برای این بازی در حضور این همه پیشکسوت قدیمی استقلال او را برای جلوی دوربین رفتن انتخاب کردند. آیا او اطلاعات کافی در مورد استقلال دارد یا اینکه او می‌تواند کارشناس خوبی برای بازی‌های استقلال باشد؟ می‌خواستیم سوال خود را با مدیران برنامه فوتبال برتر در میان بگذاریم اما وقتی با تلفن همراه تهیه کننده این برنامه تماس گرفتیم چیزی جز حمله معروف «.... خاموش می‌باشد» در گوشمان صدا نکرد. حالا باید دید آیا این روند در ادامه هم از سوی مسوولان این برنامه دنبال خواهد شد یا فقط همین برنامه بود و بس.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com