آنالیزور فصل گذشته استقلال تهران به شدت از وضعیت کنونی استقلال انتقاد کرد و مطبوعات را به عنوان چراغ قوه تاریکی فوتبال برشمرد.
 
رضا رجبی آنالیزور فصل گذشته استقلال تهران در گفت‌وگو با فردا با انتقاد از واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: زمانی که آشتیانی وارد عرصه فوتبال شد بازیکن محوری و مربی‌پروری را به شدت نفی می‌کرد اما حالا شاهد آن هستیم که این مسائل به مدیرعامل محوری در استقلال تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان غیراخلاقی است گفت: مطبوعات و رسانه‌ها حکم چراغ قوه را دارند و نمی‌توان در خانه‌ای که ارزش میلیاردی دارد نور چراغ نصب نکرد.

وی در ادامه درباره همکاری مرفاوی و مولر اظهار کرد: همکاری این دو نفر در کنار یکدیگر غلط می‌باشد و قرار گرفتن مولر در کادر فنی استقلال به دلیل بدهکاری فدراسیون فوتبال به این مدرس فیفا می‌باشد.

آنالیزور سابق استقلال درباره عدم انتقادپذیری افراد عنوان کرد: انتقاد مرگ خلاقیت است و ما باید جنبه انتقاد را داشته باشیم. زمانی که من از سیستم قلعه‌نوعی در سپاهان انتقاد کردم وی با من تماس گرفت و از من تشکر کرد اما بعضی از مربیان ما قابلیت انتقادپذیری ندارند.

رجبی در پایان سیستم استقلال را نامناسب خواند و افزود: بازیکنان استقلال به درد سیستم 3ـ3ـ4 نمی‌خورند و هیچ بازیکنی سر جای خودش قرار ندارد. از طرفی رحیم‌پور آنالیزور این فصل استقلال حق ندارد سیستم سال‌های گذشته استقلال را زیر سوال ببرد.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fardanews.com