حسین هدایتی پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر از نتایج تیمش تا حدود زیادی راضی است،البته مالك باشگاه استیل‌آذین هنوز هم سعی می‌كند...
 
به گزارش آرین اسپورت، حسین هدایتی پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر از نتایج تیمش تا حدود زیادی راضی است،البته مالك باشگاه استیل‌آذین هنوز هم سعی می‌كند با احتیاط خاصی در مورد قهرمانی تیمش حرف بزند. 

 هدایتی كه به دلیل شیطنت برخی ازرسانه‌ها ترجیح داده نسبت به گذشته كمتر مصاحبه كند، در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت استیل‌آذین و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ داد. 

با وجود حضور در مكان دوم جدول هنوز هم استیل‌آذین را مدعی جدی قهرمانی نمی‌دانید؟‌

بله، من و كادر فنی هنوز هم استیل‌آذین را مدعی قهرمانی نمی‌دانیم چون فراموش نكرده‌ایم كه سال قبل برق شیراز در مقطعی در مكان اول یا دوم جدول قرار داشت اما همه دیدند كه در پایان فصل به لیگ دسته اول سقوط كرد. بنابراین ما سعی می‌كنیم مرحله به مرحله جلو برویم و عجولانه در مورد تیم‌ حرف نزنیم. 

از بازی استیل‌آذین و عملكرد بازیكنان مقابل شاهین بوشهر راضی بودید؟

از 3 امتیاز به دست آمده راضی هستیم به همین دلیل حتی بعد از بازی پاداش برد را بلافاصله به بازیكن در رختكن دادیم. 

اما استیل‌آذین با وجود برد، بازی چندان خوبی را مقابل شاهین بوشهر ارائه نداد؟

من هم اعتقاد دارم باید سطح كیفی بازی‌مان را بالاتر ببریم، البته معتقدم بازیكنان با هماهنگی بیشتر بازی به بازی بهتر خواهند شد. 

علی كریمی در دیدار مقابل شاهین بوشهر یك پنالتی را از دست داد. از عملكرد او ناراحت نشدید؟

ناراحت نشدم چون برای هر بازیكن بزرگی ممكن است این موضوع به وجود بیاید كه پنالتی‌اش تبدیل به گل نشود ضمن ‌آنكه كریمی كاملا در خدمت تیم است و از زمانی كه به تیم ما آمده، به دلیل انگیزه‌های زیادی كه دارد به مراتب بهتر از قبل بازی می‌كند و بازی‌اش جلوه بیشتری دارد. 

شما فكر می‌كنید استیل‌آذین در پایان فصل چه مقامی را به دست بیاورد؟‌

ما امیدواریم مكانی شایسته را كسب كنیم اما به این موضوع هم واقفیم كه تیم‌های دیگر هم بیكار ننشسته‌اند كه به ما ببازند، مسلما آنها هم تمام تلاش‌شان را برای بالانشینی و حتی كسب عنوان قهرمانی انجام خواهند داد. 

استیل‌آذین در دیدار تداركاتی بازی را به تیم دسته اولی داماش واگذار كرد. این نتیجه برای شما مایوس‌كننده نیست؟

اصلا این نتیجه برای من و كادر فنی مایوس‌كننده نیست چون ما به این دیدار فقط به عنوان یك دیدار تداركاتی نگاه می‌كنیم. 

گفته شده كه شما از برد پرسپولیس مقابل صبا به شدت ناراحت شدید و حتی به كریم باقری گفته‌اید كه چرا به صبا گل پیروزی زده است؟

واقعا برای كسانی كه چنین اخباری را در رابطه با من مطرح كرده‌اند كاملا متاسفم. من همیشه پرسپولیس را دوست داشتم و همه می‌دانند یكی از هواداران پر و پا قرص پرسپولیس هستم بنابراین چرا باید از گل كریم باقری ناراحت شوم. باور كنید حتی حاضر بودم به كریم باقری پاداش هم بدهم اما چون در این تیم نبودم این امر میسر نبود. البته من بررسی كردم و متوجه شدم كه یك لباس‌فروش در دوبی این خبر دروغ را به مطبوعات منتقل كرده كه من از گل كریم باقری به صبای قم ناراحت شدم كه برای آن شخص هم واقعا متاسفم.
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: ariensport.com