اگرچه مسوولان باشگاه استقلال در برهه کنونی هرگونه تغییری در باشگاه را تکذیب می‌کنند که این موضوع با توجه به اتفاقات صحت دارد امابه زودی...
 
استقلال،با اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گرفته نشده است اما باید با توجه به حضور سعیدلو در سازمان تربیت بدنی وقوع این تغییرات را در باشگاه استقلال قطعی دانست. اگرچه مسوولان باشگاه استقلال در برهه کنونی هرگونه تغییری در باشگاه را تکذیب می‌کنند که این موضوع با توجه به اتفاقات صحت دارد اما به زودی تغییرات تازه‌ای در باشگاه رخ خواهد داد که این موضوع بی‌ارتباط با روابط سعیدلو با افراد حاضر در هیات مدیره باشگاه استقلال نیست. به احتمال فراوان پس از تثبیت جایگاه سعیدلو در سازمان ورزش محمد سعید نفریه و امیدوار رضایی دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از چارت مدیریتی این باشگاه جدا شده و گزینه‌های دیگری جای آنها را خواهند گرفت.
 
البته هنوز نامی از جانشین‌های احتمالی برده نشده است اما به نظر می‌رسد طی روزهای آینده اخبار دقیق‌تری درباره گزینه‌های موردنظر سعیدلو شنیده شود. به هر حال تجربه ثابت کرده با تغییر در ریاست سازمان تربیت بدنی همواره هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تحولاتی روبرو خواهد شد.
 
  گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: esteghlaltehranfc.com