قطبی در شرايط حساسی قرار گرفته. او كه با قبول مجدد هدايت تيم‌ ملی نشان داد كه اهل ريسك است و فكرهای بزرگی دارد، چند روز اخير بارها با اين شايعه روبه‌رو شده كه ديگر در كنار نامش پيشوند سرمربی تيم‌ملی فوتبال ايران را نخواهد ديد.
 
گره خوردن نام او با اتفاقات سیاسی و بعد از آن باخت سنگین تیم‌ملی به بحرین باعث شده كه قطبی مثل سابق احساس امنیت نكند. این قضیه وقتی جدی‌تر می‌شود كه شایعات زیادی در مورد اختلاف تعدادی از اهالی فدراسیون با قطبی به گوش می‌رسد. سرمربی تیم‌ملی اگرچه حمایت رییس فدراسیون را دارد اما نمی‌تواند در برابر شایعات مطرح شده خودش را بی‌تفاوت نشان دهد. چهارشنبه هفته قبل و بعد از پایان تمرین تیم‌ملی قطبی و كفاشیان صحبت‌های محرمانه‌ای را با هم در لابی هتل آكادمی انجام داده‌اند. صحبت‌هایی كه به نظر می‌رسد محور آنها در مورد اتفاقات اخیر باشد. كفاشیان طبق عادت در طول صحبت‌هایش مدام می‌خندید اما قیافه قطبی نگران‌تر از چیزی بود كه تصورش را بكنید. البته او حق دارد كه نگران باشد چرا كه به نظر می‌رسد داستان بركناری او جدی به نظر می‌رسد. خبرگزاری برنا دیروز گزارش داد كه علی سعیدلو، رییس جدید سازمان تربیت‌بدنی در جلسه‌ای كه با كفاشیان داشته به او توصیه كرده كه یك مربی مطرح خارجی برای تیم‌ملی جذب كند ضمن آنكه گفته می‌شود تیمی در فدراسیون تشكیل شده تا با مربیان خارجی مدنظر فدراسیون به طور محرمانه مذاكره كند. گویا عده‌ای از اهالی فدراسیون بر این عقیده‌اند كه از اول هم قرار بود قطبی سرمربی موقت باشد تا فدراسیون یك مربی خارجی مناسب را برای تیم‌ملی پیدا كند. البته رییس فدراسیون فوتبال تمام این اخبار را تكذیب می‌كند. علی كفاشیان می‌گوید:‌ «ما هیچ تصمیمی مبنی بر عوض كردن قطبی نداریم و مثل گذشته از او حمایت خواهیم كرد.»
منظور از انقلاب چیست؟
كفاشیان اگرچه حامی اصلی قطبی محسوب می‌شود اما نمی‌تواند نسبت به تعدادی از اظهارنظرهای قطبی بی‌تفاوت باشد. سرمربی تیم‌ملی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اعلام كرده كه تیم‌ملی به دلیل مشكلات مدیریتی، قبل از شروع بازی از حریفانش صفر – یك عقب است. رییس در مورد این موضوع می‌گوید: «این موارد قابل قبول نیست. فدراسیون تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا از تیم‌ملی حمایت و پشتیبانی كند.» قطبی مدعی است برای ایجاد تغییرات در فوتبال ایران باید ابتدا در فدراسیون فوتبال انقلابی ایجاد شود. موضوعی كه رییس فدراسیون بعد از چند لحظه مكث و با بی‌میلی جوابش را می‌دهد: «بهتر است از خودش بپرسید. او نظرش را داده اما من نمی‌دانم منظورش از تغییرات چیست.» وقتی به او می‌گوییم منظور قطبی از انقلاب، تغییرات بوده رییس می‌گوید: «اصلا این قضیه را قبول ندارم شاید منظورش انقلاب مالی بوده تا یك پول حسابی دست فدراسیون برسد.»
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com