پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون علی انصاری ترجیح داد به عنوان تصمیم‌گیرنده اصلی فدراسیون دوچرخه‌سواری مشغله‌های دیگر خود را کنار بگذارد و تمام توان خود را برای فدراسیون دوچرخه‌سواری به کار بندد."
 
شاید تصورش برای استقلالی‌ها بسیار سخت و دور از انتظار باشد اما به زودی علی انصاری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که بسیاری از مشکلات مالی این باشگاه را از طریق ارتباطاتش حل و فصل می‌کرد از جمع اعضای هیات مدیره این باشگاه خارج می‌شود تا بزرگ‌ترین دغدغه‌آبی‌های پایتخت در فصل جدید رقم بخورد.

 داستان از زمانی شروع شد که علی‌انصاری عضو متمول هیات مدیره باشگاه استقلال توانست در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری از اعضای رای اعتماد بگیرد و به عنوان رئیس فدراسیون معرفی شود.

پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون علی انصاری ترجیح داد به عنوان تصمیم‌گیرنده اصلی فدراسیون دوچرخه‌سواری مشغله‌های دیگر خود را کنار بگذارد و تمام توان خود را برای فدراسیون دوچرخه‌سواری به کار بندد.

نزدیکان علی انصاری در حاشیه مراسم تویع و معارفه سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری با تائید تلویحی این موضوع اعلام کردند علی انصاری دیگر تمایل به فعالیت در هیات مدیره استقلال را ندارد از این رو با کمرنگ‌کردن حضور خود قصد دارد به زودی از این مسوولیت کنار برود.

علی انصاری که در فصل پیش و فصل جاری کمک‌های بسیاری در جذب اسپانسر استقلال داشته حالا به این مساله فکر می‌کند از این پس به جای هزینه کردن از اعتبار خود در باشگاه استقلال توان مالی خود را در فدراسیون دوچرخه‌سواری به کار گیرد تا افتخارات حاصله در این فدراسیون تنها به نام او سند بخورد نه جمعی به بزرگی استقلال تهران!

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com