خودخواه و پُر ادعا مثل کیانوش رستمی!!
کیانوش رستمی که ادعای زیادی دارد بازهم نتوانست موفق شود و در بازی های آسایی اوت شد

اوت شدن کیانوش رستمی از بازی های آسیایی

اینکه نخواهی یا نتوانی زمین تا آسمان با هم فرق می‌کند، یک جایی هست زور آدم نمی‌رسد، نمی‌تواند یا حریفش خیلی بهتر است. این می‌شود نتوانستن و هیچ اشکالی هم ندارد. تمرین و ممارست برای همین روزهاست اما وقتی پای نخواستن پیش می‌آید می‌شود کیانوش رستمی!

آن از مسابقات جهانی که رستمی با خودخواهی هر چه تمام تر اوت کرد و این هم از بازی های آسیایی.در حالی که کیانوش رستمی می توانست مدال نقره این رقابت ها را به راحتی از آن خودش کند یک بار دیگر چشمانش را روی همه چیز بست و به جای اینکه به ایران به مدال نقره و به افتخاری که در کارنامه ورزش ایران ثبت می شود فکر کند این بار هم فقط خودش را دید.

خودش را دید تا نه فقط مدال را از دست بدهد بلکه سومین ورزشکار اوتی وزنه برداری در بازی های آسیایی هم باشد. می گویند کیانوش نخبه است و سرشار از استعداد اما چه فایده؟ نخبه باشی و لجباز به چه دردی می خورد؟ نخبه باشی و خودخواه چه فایده ای دارد؟ دو مدال نقره را از ایران گرفتی فقط برای اینکه ثابت کنی تنهایی تمرین کردن خوب است و علم تو از علم خیلی از مربیان بیشتر؟!

اصلا کدام علم؟علمی که فقط در آن آزمایش کنند و به نتیجه منتهی نشود باید گذاشت در کوزه و آبش را خورد. کاش کیانوش رستمی که می گویند نخبه است کمی از این استعدادش را خرج چیزهایی دیگر می کرد تا امروز مدال نقره ای که می توانست برای کاروان ایران باشد روی سینه قطری ها سنجاق نشود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir