بعد از باخت به استقلال، در رختكن سايپا اتفاقات زيادی افتاد. از عصبانيت محمد مايلی‌كهن گرفته كه خيلی عجيب نبود تا اخم‌های حميد سجادی و پچ‌پچ‌هايش با نادر فريادشيران.


 هورا اسپورت ،بعد از باخت به استقلال، در رختكن سایپا اتفاقات زیادی افتاد. از عصبانیت محمد مایلی‌كهن گرفته كه خیلی عجیب نبود تا اخم‌های حمید سجادی و پچ‌پچ‌هایش با نادر فریادشیران. اینها اتفاقاتی بود كه ذهن بازیكنان را سخت به خود مشغول كرده. وقتی سایپا بازی را در دقایق پایانی به استقلال واگذار كرد، اتفاق چندان عجیبی نبود كه محمد مایلی‌كهن از بازیكنانش ایراد بگیرد اما این بار هدف انتقادها چه كسی بود؟
سرمربی سایپا در همان بدو ورودش به رختكن ابتدا به سراغ وحید شیخ‌ویسی رفت. شاید كمتر كسی فكر می‌كرد محمد مایلی‌كهن از عملكرد شیخ ویسی ناراضی باشد اما واقعا این طور بود و حتی احتمال می‌رود كه در بازی بعد سایپا ابراهیم میرزاپور در دروازه بایستد.
مایلی‌كهن كه از گل‌هایی كه شیخ‌ویسی خورد خیلی ناراحت بود، رو به این دروازه‌بان كرد و با عصبانیت گفت: «گل اول كه باید می‌آمدی جلو و جمع می‌كردی كه نكردی... آن جا باید پایت را می‌گذاشتی جلوی بازیكن حریف كه او نمی‌پرید اما این اتفاق افتاد و گل خوردی. از این گل كه بگذریم، باید بگویم روی گل دوم هم مقصر خودت بودی... تو وقتی روی خط افتادی باید داد و بیداد می‌كردی تا داور خطا می‌گرفت...»
شیخ ویسی هم كه فكر نمی‌كرد به این صورت مورد حمله سرمربی تیم قرار بگیرد جواب داد: «حاجی، آن جا اصلا صدا به صدا نمی‌رسید یعنی من اگر داد و بیداد هم می‌كردم بازیكنان كناری خودم هم متوجه نمی‌شدند، چه برسد به داور...»
با این صحبت به نظر می‌رسید محمد مایلی‌كهن تا حدودی قانع شد. اما با این حال ظاهرا وحید شیخ ویسی بازی بعد را از دست خواهد داد. پس از شیخ ویسی نوبت به مرتضی ایزدی رسید، ایزدی كه به صورت انفرادی تمرین‌های زیادی انجام می‌دهد، هم مورد انتقاد شدید مایلی‌كهن قرار گرفت: «این قدر زیاد تمرین می‌كنی كه بدنت خسته شده و انرژی نداری ... در بازی امشب اصلا خوب نبودی و دیگر حق نداری این قدر به صورت انفرادی تمرین كنی ...»
اما بعد از ایزدی، این رضا خالقی‌فر بود كه مورد انتقاد شدید محمد مایلی كهن قرار گرفت. خالقی‌فر كه ظاهرا خودش را برای انتقاد آماده كرده بود سرش را پایین انداخت و هیچ حرفی نمی‌زد تا مایلی كهن ایرادهایش را بگوید: «توپی كه توی 6 قدم زدی بیرون زدی، هر كس دیگر بود گل می‌كرد. اصلا اگر آن توپ را بیرون نمی‌زدی، خودش توی دروازه بود.»
در همین لحظه بود كه دكتر حمید سجادی مدیرعامل باشگاه با چهره‌ای متفاوت با همیشه وارد رختكن شد. همه منتظر بودند سجادی حرفی بزند اما این اتفاق نیفتاد و حتی با مایلی كهن هم كلمه‌ای صحبت نكرد.
رفتار مدیرعامل باشگاه طوری بود كه بازیكنان این جور برداشت كردند كه سجادی با مایلی كهن قهر است. چرا كه سجادی نه تنها كلمه‌ای با مایلی كهن صحبت نكرد، بلكه نادر فریاد شیران را كنار كشید و دلیل باخت را از او پرسید. پس از آن هم رختكن را ترك كرد و رفت

 
 گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com