عادل فردوسی‌پور قصد دارد سری جدید برنامه 90 را با جذابیت مضاعفی روی آنتن بفرستد.
 
به نقل از آرين اسپورت ، مجری برنامه 90 به همین دلیل در تلاش است رئیس سابق فدراسیون فوتبال را مجاب کند تا به عنوان نخستین میهمان سری جدید برنامه نود به استودیو شماره 11 ساختمان پخش برود تا ببیندگان برنامه 90 با هیجان خاصی به تماشای سری جدید این برنامه بنشینند.

هر چند هنوز عادل فردوسی پور موفق نشده محمد دادکان را متقاعد کند تا در روز سی‌شهریور در برنامه 90 حاضر شود اما نزدیکان دادکان می‌گویند به احتمال فراوان محمد دادکان سرانجام دعوت فردوسی پور را قبول می‌کند و به جام جم می‌رود تا نامش به عنوان نخستین میهمان حضوری برنامه نود در سال 88 به ثبت برسد.

برخی دست اندرکاران برنامه 90 می‌گویند اگر عادل فردوسی‌پور بتواند دادکان را راضی به حضور در برنامه 90 بکند موفق می‌شود در نخستین برنامه سری جدید 90 آمار بینندگان خود را به شکل فوق‌العاده‌افزایش دهد و همین عامل باعث می‌شود غیبت طولانی برنامه نود در این مدت به دست فراموشی سپرده شود.

محمد دادکان چندی پیش پس از سه سال غیبت به شبکه دو سیما رفت و در خصوص مسائل فوتبالی سخن گفت اما اگر وی برای دومین بار پس از این‌سال‌ها به جام جم بیاید مطمئنا شب هیجان انگیز در انتظار فوتبال خواهد بود.

گفتنی است سری جدید برنامه 90 از روز سی‌شهریور ماه از ساعت 23 از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com