دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که آبی پوشان پایتخت در مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر ، متوقف شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، در نیمه اول بازی تقریباً متعادلی از سوی دو تیم شاهد بودیم که در دقایقی از بازی، شاگردان فراز کمالوند بیش از آبی‏پوشان صاحب توپ و میدان بودند اما این استقلال بود از موقعیت‏های خود بهتر استفاده کرد و به گل رسید. " فرهاد مجیدی " کاپیتان آماده این روزهای استقلال در دقیقه 22 روی ارسال " خسرو حیدری " با ضربه سر دروازه حسن رودباریان را باز کرد تا شاگردان صمد مرفاوی برای اولین بار در خارج از خانه موفق به گلزنی شوند. در این نیمه تراکتورسازی می‏توانست حداقل یک گل به ثمر برساند اما فرصت‏های خوبی که " امیر محبی " و " عرفان اولروم " هدر دادند، مانع از انجام این کار شد.

اما در نیمه دوم تراکتورسازی با حمایت 75 هزار نفری هوادارانش حاکم مطلق توپ و میدان بود و سرانجام شاگردان کمالوند مزد حملات پرتعداد خود را گرفتند و " محمد ابراهیمی " یاز تعویضی تراکتور در دقیقه 79 با ضربه سر گل تساوی تیمش را وارد دروازه وحید طالب‏لو کرد. بعد از این گل تراکتورسازی پا پس نکشید و می‏توانست به گل دوم خود هم برسد اما این اتفاق نیفتاد تا استقلال با کسب یک امتیاز از جهنم ورزشگاه یادگار امام فرار کند.

با این نتیجه استقلال 12 امتیازی شد و در مکان سوم جدول باقی ماند، تراکتورسازی هم با 8 امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

 

تراکتورسازی 1-1 استقلال

ورزشگاه: یادگار امام تبریز، 75 هزار نفر

گل: محمد ابراهیمی 79(تراکتورسازی) فرهاد مجیدی 22(استقلال)

کارت زرد: میرشفیعیان(تراکتور) مجیدی، عنایتی، اکبرپور، صادقی(استقلال)

 

ترکیب تراکتورسازی: رودباریان، ترائوره(68 حسینی)، میرشفیعیان، ترشیز، اکرامی، پولادی، کیانی، جلیلی، ابراهیم‏زاده، محبی(56 ابراهیمی)، اولروم(82 خیرخواه)

ترکیب استقلال: طالب‏لو، شکوری، صادقی، منتظری، بیک‏زاده، رحمتی، کاظمی، حیدری، مجیدی(61 جانواریو)، برهانی(85 سیدصالحی)، عنایتی(70 اکبرپور)
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:  esteghlaletehranfc.com