حجازی، سرمربی دی‌استرادای اسلواكی در حالی در یكی از شبكه‌های ماهواره‌ای به گفت‌وگو پرداخت كه شاید تصورش را نمی‌كرد مجری برنامه بیشتر سئوالات سیاسی را مطرح كند تا مسائل ورزشی.

به گزارش شفاف، به نظر من در هر خانواده‌ای ممكن است اختلافاتی به وجود بیاید. نباید بیگانه‌ها در مسائل مربوط به ایران دخالت كنند. هر مشكلی هست باید در درون خودمان آن را حل كنیم.

ناصر حجازی پیشكسوت استقلال و مدیر فنی تیم دی‌استرادای اسلواكی شنبه‌شب در گفت‌وگو با یكی از شبكه‌های ماهواره‌ای شركت كرد. در این میزگرد مجری برنامه به جای طرح مسائل ورزشی بیشتر رنگ و بوی سیاسی به سئوالاتش می‌داد.

هرچند كه حجازی با زیركی خاصی پاسخگوی سئوالات بود و مدام تاكید می‌كرد: «من سیاسی نیستم. حرف سیاسی هم نمی‌زنم. ایران را دوست دارم و به ایرانی بودن خودم افتخار می‌كنم.» وی همچنین در مواجه با برخی مسائل ترجیح داد به ماجراهای اخیر نگاه بدبینانه نداشته باشد. حجازی گفت: «من در این برنامه حاضر شده‌ام تا در باره فوتبال حرف بزنم نه مسائل سیاسی. اما حالا كه اصرار دارید نظرم را می‌گویم. به نظر من در هر خانواده‌ای ممكن است اختلافاتی به وجود بیاید. نباید بیگانه‌ها در مسائل مربوط به ایران دخالت كنند. هر مشكلی هست باید در درون خودمان آن را حل كنیم.»

حجازی در پاسخ به این سئوال كه آیا فكر نمی‌كنید هواداران فوتبال با توجه به فضای موجود سیاسی دلخور هستند، تاكید كرد: «اصلا اینطور نیست. هواداران فوتبال فقط به این خاطر دلخور هستند كه تیم ملی به جام جهانی نرفته است. همین.»سرمربی دی استرادا ادامه داد: «تیم ملی ما می‌توانست با برنامه‌ریزی بهتر به جام‌جهانی صعود كند. اما متاسفانه تصمیمات غلط باعث شد از حضور در این تورنمنت جهانی محروم شویم.»

وی در پاسخ به این سئوال كه آیا هنوز هم فكر می‌كنید قطبی فقط یك آنالیزور است، تصریح كرد: «تا آنجا كه من می‌دانم قطبی قبل از حضور در فوتبال ما هرگز سرمربی نبوده است. وقتی هم كه می‌خواستند سرمربی تیم ملی را انتخاب كنند آنقدر كارشناس و آدم‌های تحصیلكرده در جلسات هم‌اندیشی وجود داشت كه جایی برای امثال من نبود.»حجازی در خصوص راهكار اصلی حل بحران در فوتبال ایران گفت: «از زمان مهاجرانی تا زمان علی دایی ما همواره بازیكنان مطرحی را در تیم ملی دیده‌ایم. اما حالا باید دست به تغییر بزنیم و بازیكنان تیم ملی را از دل تیم‌های پایه انتخاب كنیم. در این صورت ظرف دو سال آینده تیم ملی خوبی خواهیم داشت. 

وی همچنین در پاسخ به این سئوال كه آیا می‌توانید در دی‌استرادا موفق شوید، گفت: «تیم خوبی داریم. مطمئن هستم به موفقیت می‌رسیم. من تلاش خودم را انجام می‌دهم و امیدوارم به نتیجه مثبتی برسم.»حجازی در پاسخ به این سئوال كه سنگین‌ترین شوت‌ها را در زمان بازیگری‌تان از چه كسانی دریافت كرده‌اید، گفت: «از اوزه بیو در بازی تیم ملی مقابل پرتغال در سال 52 و البته از همایون بهزادی و محمود یاوری. این دو نفر گل‌های زیادی به من زده‌اند.»
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:  shafaf.ir