هر چند به نظر می‌رسید با پارگی رباط صلیبی مجتبی جباری برای مدتی دور از هیاهوی فوتبال و حواشی آن به کار فیزیوتراپی بپردازد اما ویژگی‌های او باعث شده حاشیه‌های تازه‌ای درباره‌اش شکل بگیرد.
  
به نقل از پايگاه اطلاع رسانی استقلال تهران ، چند روز پیش شنیده می‌شد که جباری قصد جدایی از استقلال و پیوستن به یک تیم خارجی را دارد. جباری که بیشترین رفت و آمدهایش این روزها به کلینیک فیزیوتراپی استقلال محدود شده نه تنها از شنیدن این خبر تعجب می‌کند بلکه هرگونه پیشنهاد و برنامه برای حضور در تیمی به جز استقلال را صراحتا رد می‌کند.»
مراحل فیزیوتراپی‌ات به کجا رسیده؟
خدا را شکر وضعیتم خوب است. دکتر نوروزی هم پیشرفت درمانم را تایید می‌کند.
هنوز هم روزی دو سه ساعت تمرین می‌کنی؟
بله، با تشخیص دکتر در حال حاضر دو سه ساعت فیزیوتراپی می‌کنم تا به پایم فشار نیاید اما این مدت زمان درآینده بیشتر می‌شود.
شنیده می‌شد که قرار است از استقلال جدا شوی و به یک تیم خارجی بروی؟!
این خبر کذب محض است. چطور ممکن است در زمانی که با استقلال قرارداد دارم با تیم‌های دیگر مذاکره کنم. همیشه گفتم که حضور در استقلال یکی از افتخارات ورزشی من است و نمی‌خواهم شرایط خوبی را که در این تیم و با وجود هوادارانی که دارد، از دست بدهم.
ظاهرا با مصدومیت امید روانخواه در کلینیک، تنها نیستی؟!
متاسفانه روانخواه دچار کشیدگی رباط داخلی شده و مثل من مجبور است فعلا فیزیوتراپی کند. امید پسر خوبی است و علاوه بر اینکه یک هم تیمی خوب است همدم خوبی هم هست که با حرف‌هایش به من دلگرمی می‌دهد. امیدوارم مصدومیت او هر چه سریع‌تر تمام شود.
به نظر می‌رسد که شرایط مرفاوی با وجود بازیکنان مصدوم سخت‌تر از قبل باشد.
مرفاوی قابلیت این را دارد که تیم استقلال را در این شرایط مدیریت کند. مطمئنم او می‌تواند از سایر بازیکنان در نبود من و امید استفاده کند. ضمن اینکه امید هم به زودی در جمع سایر بازیکنان قرار می‌گیرد.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com