آبی های اهواز در سه بازی متوالی مغلوب حریفانی شدند كه در اوج بحران به سر می بردند و برای خروج از باتلاق نیاز به سه امتیاز داشتند.

به گزارش گل، خداداد عزیزی در حالی در بازی با ذوب آهن به احتمال بسییار زیاد آخرین حضور خود روی نیمكت استقلال اهواز را تجربه می كند كه طی سه هفته اخیر ركورد ویژه ای را به نام خود به ثبت رسانده است. آبی های اهواز در سه بازی متوالی مغلوب حریفانی شدند كه در اوج بحران به سر می بردند و برای خروج از باتلاق نیاز مبرمی به سه امتیاز داشتند.

خداداد در هفته چهارم با شكست سنگین مقابل سپاهان در اصفهان تیم امیر قلعه نویی كه پیش از آن یك پیروزی و دو شكست را در كارنامه داشت از بحران خارج كرد.او سپس به همدان رفت و اولین پیروزی فصل را به علیرضا منصوریان هدیه داد.آنجه باعث شد مذاكرات كاظم اولیایی با گزینه های جایگزینی این مربی حداقل به صورت موقت متوقف شود. استقلال اهواز و خداداد هفته گذشته هم در خانه به صبایی باختند كه دو شكست پیاپی را مقابل پرسپولیس و مس تجربه كرده بود ودر آستانه ایجاد تغییرات در كادر فنی قرار داشت. اكنون نوبت ذوب آهن است.

تیمی كه هفته گذشته شكست سنگیت و تحقیر كننده ای را در كرمان متحمل شد و برای فراموش كردن این خاطره تلخ و بازگشت به آرامش به سه امتیاز خانگی احتیاج دارد.شاید خداداد در پایان هفته هفتم اخراج شود اما او با نتایجی كه طی این هفته ها بدست آورد تعداد زیادی از هم صنفانش را از خطر اخراج رهانید.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com