گزارشگر تبريزی راديو ورزش، در شبی كه با حضور بيش از هزار تماشاگر در ورزشگاه يادگار امام، تاريخی شده بود، ابتدايی‌ترين اصول گزارش را رعايت نكرد.
 

به گزارش آرين اسپورت ، او كه به نظر می‌رسید از این استقبال بی‌نظیر شگفت‌زده شده، هیچ‌گاه نتوانست بی‌طرف باشد. البته این مشكل تنها او نیست. بیشتر گزارشگران صداوسیما در شهرستان‌ها آشكارا از تیم شهرشان طرفداری می‌كنند و عجیب است كه هیچ‌گاه مدیران دستگاه عریض و طویل صداوسیما آنها را به خاطر گزارش‌های جانبدارانه بازخواست نمی‌كنند. داستان گزارشگر تبریزی رادیو ورزش اما بدتر از این حرف‌ها بود. او بارها از فاصله بعید، دیالوگ‌های مربیان و بازیكنان دو تیم را به اصطلاح لب‌خوانی كرد و به نتایج عجیبی رسید. برخی از جملات عجیب او را بخوانید:
- تراكتورسازی امسال برای اولین بار در لیگ برتر جمهوری اسلامی بازی می‌كنه.
- (بعد از یك شوت مهاجمان تراكتورسازی) طالب‌لو به مدافعان استقلال میگه چرا باید اجازه بدید یه بازیكن لیگ یكی این‌جوری شوت بزنه.
فراز كمالوند مثل یه مربی حرفه‌ای میاد كنار زمین و با بازیكناش حرف می‌زنه.
مرفاوی گفته بود با سه مهاجم حمله می‌كنه ولی الان مجبور شده دكوپاژش را عوض كنه.
معمولا تیم‌های میزبان جایگاه بدی به تماشاگرهای تیم میهمان میدن ولی اینجا بهترین جا رو به طرفدارای استقلال دادن ولی خب طرفدارای تراكتورسازی رفتن اونجا نشستن.
این همون صحنه‌ای است كه فرهاد مجیدی با ضربه سر دروازه تراكتورسازی رو باز می‌كنه (چند ثانیه بعد از گل استقلال و احتمالا به هنگام پخش تصویر آهسته در تلویزیون)
بازیكن استقلال می‌تونه با توی پای راست اون یكی تیر دروازه طالب‌لو رو شكار كنه.
طرفداران تراكتورسازی از رودباریان می‌خوان كه محكم، مطمئن و خونسرد دروازه‌بانی كنه.
توپ را دفاع تراكتورسازی نگرانانه برمی‌گردونه.
- (بعد از تذكر داور به طالب‌لو به خاطر وقت‌كشی) داور به طالب‌لو می‌گه تو سر جات وایستا توپ جمع‌كن‌ها توپ رو می‌رسونن. لازم نیست زحمت بكشی بری دنبال توپ.
- به جرات می‌تونم بگم كاش اینجا بودید و بازی رو از روی سكوها می‌دیدید نه از تلویزیون و نه از رادیو.
جانواریو بهت‌زده توپ رو می‌فرسته روی دروازه استقلال. مات و مبهوت مونده كه این هزار تماشاگر با شعار تراكتور... تراكتور چی می‌خوان در حالی كه ساعت از شب هم گذشته.
- مرفاوی به جانواریو كه این چه بازییه و اون با حركت دستش جواب میده تو جای من بودی چه كار می‌كردی.
- تركی از جانواریو می‌خواد بدون احساس بازی كنه.
- تماشاگران تراكتورسازی كاملا راضی‌اند از مدیرعامل باشگاه آقای ناصر شفق، از سرپرست تیم، از رییس سازمان لیگ باشگاه، از سرمربی و...

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com