به نظر نمی رسد در روزهای آینده نیز کسی پاسخگوی این مشکل باشد و حتی عذرخواهی رسمی از طرفداران فوتبال در این خصوص انجام شود.
  
 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،این دیدار حساس که از ساعت 21 در استادیوم آ‍زادی آغاز شد ، به صورت مستقیم پخش نشد و میلیونها بیننده را جلوی تلویزیونهای خود چشم انتظار گذاشت.
علت این امر از سوی مجری برنامه فوتبال برتر مشکلات فنی در استادیوم آزادی عنوان می شد و مزدک میرزایی به رفع این مشکل در حداقل زمان وعده می داد.

علاقه مندان فوتبال به خصوص طرفداران استقلال ،‌ جمعه شب حدود 2 ساعت انتظار پخش مستقیم دیدار تیم محبوب خود را کشیدند ولی چشمشان جلوی تلویزیون خشک شد و خبری از پخش مستقیم بازی هم نشد.

این در حالی است که پیش بینی این گونه مشکلات فنی کار دشواری نیست و می توان به راحتی با آن مقابله کرد. به خصوص آنکه در هفته اول لیگ برتر نیز مشکل مشابه در پخش بازیها به وجود آمده بود.


این اتفاق عجیب در حالی کامل شد که از ساعت 22:30 یعنی از دقیقه حدودا 70 بازی ،‌ شبکه 3 سیما اقدام به پخش نیمه اول این دیدار به صورت ضبط شده و با کیفیت مناسب کرد . مجری برنامه فوتبال برتر هم دیگر اشاره ای نکرد که رفع مشکل پخش مستقیم به کجا کشید و آیا ادامه بازی به صورت زنده ارائه خواهد شد یا نه.

به این ترتیب برای اولین بار در طول ادوار لیگ برتر ، یک مسابقه به این صورت پخش شد بدون اینکه دلیل منطقی برای آن عنوان شود.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:esteghlaltehranfc.com