دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن در شرایطی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که تماشاگران حاضر در ورزشگاه شعارهایی علیه مدیرعامل این باشگاه سردادند.


به گزارش آرين اسپورت ، یش از 60 هزار تماشاگر پرسپولیس که یکشنبه شب خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند وقتی کسب دومیت تساوی پی در پی تیمشان را دیدند، شعارهایی را علیه مدیریت و سرمربی این تیم سردادند.

پس از آنکه این تیم در هفته ششم برابر شاهین بوشهر به تساوی 2 بر 2 دست یافت، در دیدار برابر راه آهن هم این نتیجه را تکرار کرد تا موقعیت عباس انصاریفرد بیش از گذشته به خطر بیفتند. حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* بارش باران که از شروع نیمه دوم در ورزشگاه آزادی آغاز شد بر عملکرد دو تیم تاثیر منفی گذاشت و مشکلاتی را برای بازیکنان ایجاد کرد.

* در پایان نیمه اول و زمانی که پرسپولیس با یک گل از حریف عقب افتاد، هواداران این تیم در شعارهایی خواستار جدایی انصاریفرد از این تیم شدند.

* محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه راه آهن به ورزشگاه آزادی نیامده بود اما برادرش در جایگاه ویژه حضور داشت.

* با وجود اینکه پرسپولیس در آخرین ثانیه های پایانی بازی گل تساوی را به ثمر رساند اما کلیه تماشاگران حاضر در ورزشگاه از کسب این نتیجه و ارائه بازی ضعیف سرخپوشان عصبانی و ناراحت بودند و شعارهایی علیه برخی بازیکنان، مدیرعامل وسرمربی تیم سردادند.

* شایعه تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس پس از پایان بازی رنگ جدی به خود گرفت و مورد سوال اکثر خبرنگاران از اعضای هیئت مدیران این باشگاه بود که البته تکذیب هم نشد!

* عباس انصاریفرد پس از پایان بازی دقایقی در ورزشگاه باقی ماند و در شرایطی با خبرنگاران گفتگو نکرد که عده ای از تماشاگران با ازدحام برابر جایگاه ویژه شعارهای تندی علیه وی سردادند.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com