كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراكتورسازی تبریز را 20 میلیون تومان جریمه كرد.
 

به گزارش آرین اسپورت، پرسپولیس از ساعت 17 در یك بازی تداركاتی با بازیكنان ذخیره خود مقابل تیم فوتبال شن سای ساوه با نتیجه 3 بر 3 متوقف شد. گل‌های پرسپولیس در این دیدار را هوار ملا محمد در دقیقه 9، صغیری در دقیقه 35 و محمد پروین در دقیقه 40 به ثمر رساندند.

تیم فوتبال راه‌آهن با بازیکنان ذخیره خود در یك دیدار دوستانه كه عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه شماره 2 راه‌آهن مقابل تیم دسته اولی داماش گیلان برگزار كرد، با یك گل شكست خورد.

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه با ناظران دیدار تراكتورسازی با تیم‌های راه‌آهن و استقلال و همچنین ارائه گزارش‌ها از منابع دیگر حكم خود در مورد هواداران تیم تراكتورسازی تبریز را اعلام كرد. بر اساس این حكم به دلیل خشونت هواداران تبریزی كه قابل شناسایی نیز نبوده باشگاه تراكتورسازی به توبیخ كتبی و پرداخت 20 میلیون تومان جریمه نقدی محكوم شد.

سعید لطفی یكی از بازیكنان ثابت خط دفاعی پیكان در این فصل در دیدار با پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر به دلیل سه اخطاره بودن غایب است.

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در حالی برگزار شد كه بازیكنان این تیم واكسن آنفولانزا زدند تا از این بیماری در امان بمانند.

یلاد زنیدپور در دیدار شب گذشته برابر پرسپولیس پس از گلزنی به سمت تماشاگران حریف رفت و با انجام حركاتی آنها را تحریك كرد. كمیته انضباطی فدراسیون رفتار این بازیكن را زننده دانسته و به دلیل تحریك طرفداران باشگاه پرسپولیس وی به این كمیته احضار شد.

فرخزادی عضو هیت مدیره پرسپولیس در جواب سئوالی در خصوص جذب بازیكنان جدید به جای علی كریمی یادآور شد: بازیكنان بدی نداریم و همه با نظر كمیته فنی جذب شده‌اند و نیاز به هماهنگی دارند اما در مورد كریمی حق را كامل به هواداران می‌دهم و بهتر بود این بازیكن در پرسپولیس می‌ماند چون برای ما مؤثر بود.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان به دلیل تنش در جریان بازی با مس كرمان و درگیری با تصویربردار این بازی به كمیته انضباطی احضار شد.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ariensport.com