بعد از داستان قلیان‌های جنجال‌ساز در استقلال اهواز،‌این بار نوبت به لوكا بوناچیچ رسید تا از شب زنده‌داری بازیكنان دیگر تیم اهوازی گله كند.
 

به گزارش گل، بوناچیچ بعد از تساوی خانگی فولاد مقابل سایپا در كنفرانس مطبوعاتی مدعی شد بازیكنانش به دلیل شب زنده‌داری توان لازم را برای فوتبال بازی كردن ندارند. این ادعای بوناچیچ در حالی مطرح شده كه همین هفته قبل خداداد عزیزی، سرمربی سابق استقلال اهواز داستان قلیان كشیدن بازیكنانش را فاش كرده بود.

در همین رابطه ابتدا با ابن‌قاسم، سرپرست فولاد تماس گرفتیم و او ادعای سرمربی كروات تیم را كاملا رد كرد. ابن‌قاسم مدعی است فقط بوناچیچ صحبت‌های هفته قبل خداداد را تایید كرده است! سرپرست فولاد در این خصوص بیشتر توضیح می‌دهد:«بحث شب‌زنده‌داری را من اصلا تایید نمی‌كنم چرا كه در محل اقامت بچه‌ها همه چیز تحت‌كنترل است. در مجتمع فولاد خوزستان كه بچه‌های مجرد در آن ساكن هستند همه چیز كنترل می‌شود و بازیكنی نمی‌تواند حركتی غیرحرفه‌ای انجام دهد. این مجموعه دو خروجی دارد كه بازیكنان بدون اجازه حق خروج از آن را ندارند، در تمام واحدها هم ساعت 11 شب خاموشی حاكم می‌شود. جدا از این ما بازیكنان باتجربه‌ای داریم كه فكر نمی‌كنم چنین حركاتی انجام دهند.

بازیكنان مجرد فولاد در مجموعه كارخانه فولاد خوزستان ساكن هستند و هر دو یا سه نفر در یك واحد دو یا سه خوابه زندگی می‌كنند. به گفته ابن‌قاسم ساعت 11 در هتل خاموشی می‌زنند، اما بدون شك این خاموشی دلیلی بر عدم شب‌زنده‌داری بازیكنان نمی‌شود.

ابن‌قاسم در این خصوص می‌گوید:«ما به اتاق‌ها سركشی نمی‌كنیم،‌اما به هر حال بازیكنان هم حق شب‌زنده‌داری ندارند. جدا از این در هتل مجموعه فولاد به جز بازیكنان تیم فوتبال ما میهمان خارجی و داخلی زیادی داریم و بازیكنان باید برای حفظ آرامش مجموعه قوانین را رعایت كنند.»

سیامك سرلك،‌ هافبك فولاد هم كه در هتل مجموعه فولاد اقامت دارد این ادعا بوناچیچ را رد می‌كند. سرلك كه با زادمحمود در یك واحد زندگی می‌كند در این خصوص می‌گوید:«من كه تا الان چنین اتفاقی را در هتل ندیده‌ام و فكر نمی‌كنم هم این بحث‌ها صحت داشته باشد. بازیكنان ما كاملا بازیكنان حرفه‌ای هستند و اصلا حركت غیرحرفه‌ای انجام نمی‌دهند.»

سجاد فیض‌اللهی، مهاجم جوان فولاد كه از سوی بوناچیچ نیمكت‌نشین شده از شنیدن این ادعا كاملا متعجب می‌شود. او اعتقاد دارد چند وقت دیگر بازیكنان را معتاد هم می‌كنند: «سن بیشتر بچه‌های ما خیلی بالاست و فكر نمی‌كنم چنین حركات بچه‌گانه‌ای از آنها سر بزند. این طور كه پیش می‌رود فكر كنم ما را تا چند وقت دیگر هم معتاد بنامند.»

بوناچیچ در كنفرانس مطبوعاتی این هفته بعد از بحث شب زنده‌داری ادعا دیگری هم مطرح كرده بود و آن عدم پیروی بازیكنان از دستورات او بود. سیدمحمد علوی، بازیكن باتجربه فولاد در خصوص این گلایه بوناچیچ می‌گوید: «به هر حال وقتی یك تیم نتیجه نمی‌گیرد حتما بازیكنان تا حدودی مسایل فنی را در زمین رعایت نمی‌كنند. امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم تاكتیك‌های لوكا را بهتر اجرا كنیم.»

بی‌شك لوكا با نتیجه نگرفتن فولاد از قبل عصبانی‌تر هم شده است. در خصوص این رفتارهای بوناچیچ هم تحقیق كردیم. این طور كه مشخص است تمام بازیكنان فولاد خودشان را با لوكا هماهنگ كرده‌اند و با او كنار آمده‌اند. سیدمحمد علوی در این خصوص می‌گوید: «به هر حال لوكا رفتار خاص خودش را دارد و بیشتر بازیكنان از قبل با رفتار او آشنا بوده‌اند. الان هم مشكل خاصی در تیم به وجود نیامد و بازیكنان با لوكا كاملا همكاری می‌كنند.»

سجاد فیض‌الهی پدیده فصل قبل فولاد كه در افكار لوكا هیچ جایی ندارد هم از رفتار لوكا این چنین سخن می‌گوید: «لوكا یك مربی حرفه‌ای است و به نظم و انضباط خیلی اهمیت می‌دهد. از لحاظ رفتاری مشكل خاصی نداریم و با لوكا كنار آمده‌ایم. لوكا خیلی زود ناراحت می‌شود و به این موضوع هم ما بازیكنان باید خیلی اهمیت بدهیم.»
 
اخبار مرتبط
 شفیعی زاده قلیان استقلالی ها را شکست!
 عزیزی: از دود قليان‌های شما چشمان من سوخت!
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: goaldaily.ir