مهمترين رويدادهای ورزشی امروز چهار شنبه اول مهر سال 1388
 

به گزارش سایت واحد مرکزی خبر، ** رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز با رقابت کشتی گیران در تنها وزن باقی مانده یعنی 74 کیلو گرم به پایان می رسد و از ایران هم صادق گودرزی در میان30 کشتی گیر دیگرحاضردراین وزن،در نخستین کشتی خود برابرحریف مجارستانی خود برروی تشک می رود
در این مسابقات که در دانمارک بر گزار می شود تیم ایران تا کنون صاحب یک مدال طلا ، یک نقره ، دو عنوان پنجمی و یک رده دهمی شده است .
در چهل و یکمین دوره این پیکارها دیشب تیم روسیه با 53 امتیاز مقام قهرمانی زود رس این مسابقات را از آن خود کرده است و تیم های آذربایجان با 39 و ایران با 32 امتیاز در رده های دوم و سوم هستند .
**تیم کشتی فرنگی ایران هم که در مسابقات جهانی دانمارک حضور دارد تمرینات خود را امروز هم در شهر هر نینگ این کشور محل برگزاری رقابت ها ادامه می دهد .
** تیم مشتزنی جوانان ایران برای حضور در پیکارهای بین المللی صربستان قرار است امروز با 14 مشتزن راهی این کشور شود .
**دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی تیمهای ملی فوتسال ایران و برزیل قرار است امروز در تالار 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران بر گزار شود .
** تیم بسکتبال مهرام تهران که در مسابقات چهار جانبه چین به دو پیروزی و یک شکست دست یافته است امروز یکبار دیگر با میزبان بازیها تیم المپین چین برای کسب مقام قهرمانی دیدار می کند تیم مهرام دیروز برابر این تیم تشکست را پذیرفته بود . بازی رده بندی این مسابقات را هم نمایندگان ژاپن و کره جنوب بر گزار می کنند .
**دور رفت مرحله یک چهارم پایانی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب بر گزار می شود در این بازیها ام صلال قطر با اف سی سئول کره جنوبی ؛ کاوازاکی ژاپن با دیگر تیم ژاپنی ناگویا ؛ پاختا کور ازبکستان با الاتحاد عربستان و بنیاد کار ازبکستان با پوهانگ کره جنوبی دیدار دارند
این مسابقات بعد از سه ماه پیگیری می شود.
**در ادامه چهارمین هفته مسابقات فوتبال باشگاه های اسپانیا امشب در بازیهای مهم وایادولید با اوساسونا ؛ ویا رئال با رئال مادرید و ختافه با والنسیا دیدار دارند.
** و بازیهای فوتبال باشگاه های ایتالیا هم امروز ادامه می یابد و در دیدارهای مهم هفته پنجم اینتر میلان با ناپولی ، لاتزیو با پارما ، اودینزه با ا. ث میلان ، سیه نا با کیه وو و پالرمو با اواس رم مسابقه می دهند .

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: iribnews.ir