افشین قطبی همیشه می‌گوید كه در ایران نمی شود خبر را پنهان كرد. او به كار خبرنگاران ایرانی در كسب خبر ایمان دارد. زمانی كه او سرمربی پرسپولیس بود تمامی اتفاقات رختكن را فردای آن روز در مطبوعات می‌دید و...
 

به گزارش دنیای فوتبال، افشین قطبی همیشه می‌گوید كه در ایران نمی شود خبر را پنهان كرد. او به كار خبرنگاران ایرانی در كسب خبر ایمان دارد. زمانی كه او سرمربی پرسپولیس بود تمامی اتفاقات رختكن را فردای آن روز در مطبوعات می‌دید و اعتقاد او به شكار خبر توسط خبرنگاران ایرانی از همان زمان پدید آمده است، بنابراین می‌توان احساس او را درك كرد. وقتی در روزنامه‌ها و یا سایت‌ها می‌خواند كه رئیس جدید سازمان تربیت بدنی به دنبال یك مربی تراز اول برای تیم ملی می‌گردد. 

 
افشین قطبی اما قرارداد یك و نیم ساله با فدراسیون دارد كه تا پایان جام ملت‌ها معتبر است و اگر طرفین به توافق برسند، می‌توان آن را تمدید هم كرد ولی شایعه از وقتی پا گرفت كه سعیدلو و كفاشیان با هم جلسه‌ای گذاشتند و در این جلسه سعیدلو روی تیم ملی و كسب موفقیت در رقابت‌های بین‌المللی تاكید زیادی كرد. این جلسه بعد از باخت به بحرین در منامه برگزار شد و به همین دلیل اینگونه شایعه شد كه سعیدلو مربی بزرگتری برای تیم ملی می‌خواهد. چند روز پیش اما خبرگزاری نزدیك به دولت هم خبری در اینباره داشت كه البته تایید نشد. مهدی حاج باقر كه مدیربرنامه‌های افشین قطبی است به دنیای فوتبال می‌گوید: «اصلا و ابدا حرفی در این زمینه مطرح نشده و افشین قطبی به این مسائل اصلا فكر نمی‌كند. همان طور كه خودتان هم گفتید اینها شایعه است. قطبی با فدراسیون قرارداد یك و نیم ساله دارد و برنامه‌اش را هم داده و طبق آن برنامه هم دارد كارش را می‌كند.» او در پاسخ به این سوال كه «آیا در قرارداد بندهای سختگیرانه‌ای كه فسخ قرارداد را مشكل كند گنجانده شده است؟» گفت: «قرارداد قطبی و فدراسیون بر اساس قراردادهای بین‌المللی تنظیم شده و استاندارد فیفا است. اگر فدراسیون زودتر از موعد قرارداد را فسخ كند باید تا پایان قرارداد مبلغ تعهد شده را بدهد. اما همانطور كه گفتم آقای قطبی به این چیزها فكر نمی‌كند و فقط به دنبال اجرای برنامه‌اش است...» مهدی حاج باقر در پایان صحبت‌هایش می‌گوید: «تا این لحظه هیچ حرفی در این باره زده نشده و به عبارت دیگر آقای قطبی حتی نپرسیده كه این مسائل چیست كه در مطبوعات منتشر می‌شود، چون بی‌پایه و اساس است...»خیالتان راحت شد؟ 

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: donyayefootball.com