مسعود عنایت، صحبت‌های تندی را علیه نصیرزاده، کارشناس داوری برنامه نود مطرح کرد. او اظهارات و نظرات کارشناسی نصیرزاده را خنده‌دار توصیف کرده بود. البته این طرز صحبت کردن و ادبیات عنایت از سوی نصیرزاده بی‌پاسخ نماند.
 

به گزارش سایت استقلال، در جریان صحبت‌های عنایت علیه خودتان هستید؟

بله. یک چیزهایی شنیدم.

پاسخی برای او ندارید؟

از نظر من عنایت بی‌سواد‌ترین داور ایران است. او همواره در صحبت‌های خود از ادبیات نامناسب استفاده می‌کند. برای فدراسیون متاسفم که یکی از کمیته های خود را به دست این آدم سپرده است.

گویا نظرات کارشناسی شما به مذاق عنایت خوش نیامده است؟

شما هم دیدید صحنه‌های داوری آنقدر واضح و ابتدایی بود که اصلا نیاز به کارشناسی نداشت و یک کودک هم می‌توانست تشخیص دهد. من ارزشی برای عنایت و نظرات او قایل نیستم. بهتر است که او کلاس‌های داوری خود را در کشورهایی مثل مالدیو برگزار کند شاید کارشناسان آنجا منطبق بر اصول مورد نظر عنایت رفتار می‌کنند و حرف می‌زنند.

ادبیات عنایت در چند مدت اخیر مورد اعتراض بسیاری قرار گرفته است.

متاسفانه ایشان شرایط لازم را برای ریاست بر کمیته داوران را ندارد. وجودش نه تنها مشکل را حل نکرد، که آنها را اضافه‌تر و بیشتر هم کرده است. هیات رییسه فدراسیون باید فکری به حال تشکیلات داروی کند.

مثلا چه فکری؟

عنایت مهارت صحبت کردن ندارد و باید کاری کرد تا هنگام صحبت در مورد افراد اخلاق را لحاظ کند و حرف زدن یاد بگیرد.

عنایت در کل زیر بار انتقاد‌های داوری نمی‌رود؟

صحنه‌هایی که در نود پخش شد آنقدر بدیهی بود که نیاز به کارشناسی نداشت. بهتر است که عنایت واقعیت را بپذیرد. البته معتقدم او معنی واقعیت را نمی‌فهمد و چنین واژه‌ای در فرهنگ لغات او وجود ندارد.

او گفته از لحن و طرز صحبت کردن شما خنده‌اش می‌گیرد؟

اتفاقا من هم از طرز و لحن صحبت کردن عنایت خنده‌‌ام می‌گیرد، متاسفم که یک آدم بیش از 50 سال عمر کرده اما اندازه یک بچه مهد کودکی هم حرف زدن بلد نیست و نمی‌تواند درست صحبت کند.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: esteghlaltehranfc.com