با امضای حکم واعظ، گمانه زنیها برای انتخاب مدیرعامل جدید استقلال آغاز شده است.
 
به گزارش هورا اسپورت، علی سعیدلو رئیس جدیدسازمان تربیت بدنی، سرانجام حکم امیررضا واعظ آشتیانی را به عنوان قائم مقام سازمان تربیت بدنی امضاکرد.

البته در نهایت این هیأت مدیره استقلال است که در این زمینه تصمیم می گیرد. یک منبع خبری از سازمان تربیت بدنی به سایت گل گفت که کیومرث هاشمی معاون سابق سازمان که جای خود را به حمید سجادی داد، شانس زیادی برای جانشینی واعظ دارد. هاشمی، مدیری آرام است که تجربه کار در فوتبال را به عنوان سرپرست فدراسیون دارد و اگر این پست را هم به دست نیاورد، در سمت دیگری به کار مشغول خواهد شد.

 گفته می شود حسین قریب مدیرعامل سابق استقلال و البته علی فتح ا... زاده مدعی همیشگی مدیریت در استقلال هم به حضور در صندلی مدیریت استقلال امیدوارند.

* داربی با مدیران جدید؟

سرنوشت عباس انصاری فرد به نتیجه بازی پرسپولیس در مسابقه پیکان گره خورده است . در عین حال حتی درصورت موفقیت پرسپولیس در این بازی نیز ممکن است او در هفته آینده توسط هیأت مدیره جدید برکنار شود. اما اگر این مهلت به حاج عباس داده شود و او در دو بازی آینده مقابل پیکان و استقلال موفق باشد، برکناری او فعلاً به تعویق خواهد افتاد.

 پیش بینی های فعلی اما بر این اساس استوار است که داربی احتمالاً با مدیران جدید برگزار می شود. مدیرانی که برد به حساب آنهاست و شکست احتمالی ربطی به آنها ندارد چون تازه روی صندلی خود مستقر شده اند

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: hurrahsport.com