پرسپولیس در آستانه دربی به شوك جدی نیاز دارد، وضعیت امروز قرمزهای پایتخت را باید حاصل مدیریت تكرو انصاری‌فرد دانست كه به راحتی از كریمی، نوری، زارع، نصرتی و... چشم پوشید.
 

به گزارش فردا، انصاری‌فر را باید رفتنی بدانیم، این بار رفتن مدیر عامل قرمزها را هم از سكوها می‌توان شنید و هم از غرغرهای زیر لب اعضای هیئت مدیره، چراغ سبز را هم كه رئیس جدید سازمان نشان داده و فقط مانده جانشین كه به نظر می‌رسد اگر حاج حبیب كاشانی رضایت دهد فكر رؤسای سازمان تربیت بدنی بیش از این مشغول نمی‌ماند.

از تیم پرسپولیس تنها جنازه‌ای باقی مانده و نامی كه لباس قرمز بر تنش می‌كنند و در مستطیل سبز مساوی را از تیم‌های بی‌نام و نشان گدایی می‌كند و اگر با اندكی تأمل به ناكامی‌های پرسپولیس نگاهی بیندازیم، به وضوح نتیجه عملكرد عباس انصاری‌فر و به دنبال آن دلایل منطقی كنار گذاشتنش روشن خواهد شد كه با مقداری اغماض می‌توان به 10 مورد آن اینگونه اشاره كرد؛

1ـ دربی نزدیك است؛ پیروزی در دربی برای همه پرسپولیسی‌ها به اندازه یك قهرمانی ارزش دارد، با این اوضاع تیم به یك شوك قوی و جدی نیاز دارد كه تنها رفتن انصاری‌فر می‌تواند آن را ایجاد كند و بس!

2ـ دنبال قربانی نگردید: همه برای حیا كردن و رها كردن پرسپولیس نام او را صدا می‌زنند، كسی كاری به كرانكار ندارد و عبدی و عابدزاده هم اصلاً به چشم نمی‌آیند، آقای مدیرعامل مقصر اصلی است كه برید و دوخته و حالا تیم به این روز افتاده 

3ـ كنار گذاشتن علی كریمی؛ جادوگر راضی بود بماند، كنار گذاشتن بی‌دلیل كریمی به تنهای برای سرنگونی یك مدیرعامل كافی است، هرچند اعضای هیئت مدیره خواهان ماندن كریمی بودند، هوادارن نامش را فریاد می‌زدند و حتی سلطان هم واسطه شد تا بماند‌، با این همه تنها یك نفر دلش با علی كریمی نبود‌؛ عباس انصاری‌فر كه آبش با ستاره‌ها توی یك جوی نمی‌رود.

4ـ تیم را از دست داد؛ اسكلت اصلی تیم رفت، كریمی، توره، زارع، نصرتی، نوری، رضایی، زارعی، پتروویچ و ... ستاره‌های سال گذشته همه رفتند یا بیرون شدند تا آقای مدیرعامل دستش باز باشد و خیالش راحت!

5ـ تیم بی‌سرمربی؛ فقط خواجه حافظ شیرازی بود كه انصاری‌فر نخواست نامش را به عنوان سرمربی تیم اعلم كند و بعد هم بگوید نشد! انصاری‌فر نتوانست و یا نخواست در مدت 2ـ3 ماهه‌اش یك سرمربی برای پرطرفدارترین تیم آسیا پیدا كند و تنها به فاصله چند روز تا آغاز لیگ كرانكار را بر سر تیمی بیاورد كه 18 بازیكنش عوض شده‌اند.

6ـ دوری از سازمان؛ انصاری‌فر در طول دوران مدیریتش بر پرسپولیس رابطه خوبی با مالك باشگاهش یعنی سازمان تربیت‌بدنی نداشته و هنوز هم ندارد و طبیعی است كه بر سر بودجه انتخاب مربی و اسپانسر و ... دچار مشكل شود.

7ـ این تیم لباس هم ندارد؛ شورت بازیكنان تیم به نام تولیدی x است و پیراهن‌ها را یك تولیدی دیگر به باشگاه داده، خدا می‌داند جوراب تیم چه ماركی داشته؟ این افتضاح در نوع خود بی‌نظیر است!

8ـ قرارها و قراردادهای مبهم؛ چرا باید بازیكنان پرسپولیس در تولیدی لباس رفیق آقای مدیرعامل قرارداد امضاء كنند و حتی عكس یادگاری بگیریند؟ چرا؟

9ـ خریدهای اشتباه؛ علی كریمی در خواب هم فوتبال را بهتر از بائو بازی می‌كند، ابراهیم توره كجا و آرفی كجا؟ پژمان نوری كجا و جلال اكبری كجا؟

10ـ مدیریت آقای انصاری‌فر را نه هوادار قبول دارد و نه اعضای هیئت مدیره‌، و وقتی كاپیتان تیم به صراحت و رو در رو با میلیون‌ها بیننده تلویزیون مقصر اصلی را مدیرعامل می‌داند شك نكنید‌؛ او باید برود

 
گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanews.com