عباس انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس در تصمیمی عجیب زلاتکوکرانچار سرمربی کروات تیمش را بعد از اولین باخت این فصل در مسابقه دیروز مقابل پیکان اخراج کرد.
 
به گزارش سایت گل ،مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام كرده كه زلاتكو كرانچار، سرمربی كروات به دلیل نتایج ضعیف و بی‌تفاوتی به كمیته فنی و تصمیمات مسئولان، از این سمت كنار گذاشته شده است . این درحالی است که پرسپولیس در بازی مقابل پیکان یکی از بهترین نمایشهای این فصل را نشان داد و شاید به بدشانسی و به اشتباهات داوری باخت. عباس انصاری فرد که دیروز در ورزشگاه آزادی دوباره مورد حمله هواداران قرار گرفت بدون تردید با این تصمیم قصد داشته فشار را از روی خود به سمت دیگری هدایت کند اما این تصمیم غیرکارشناسانه بدون تردید لطمات بیشتری برجای خواهد گذاشت. حسین عبدی دستیار کرانچار در حال حاضر سرمربی موقت این تیم است البته مشخص نیست که آیا او در داربی تیم را هدایت خواهد کرد یا نه؟
نکته عجیب مصاحبه انصاری فرد دلایلی است که او برای اخراج کرانچار به زبان آورده، اینکه او به کمیته فنی و تصمیمات مسئولان بی تفاوت بوده است. در واقع انصاری فرد مربی ای می خواسته که مطیع اوامرش باشد. اما کرانچار تا جایی که توانست برابر تصمیمات نه چندان کارشناسی کمیته فنی و عباس انصاری فرد ایستادگی کرد و در نهایت بهای آن را پرداخت. با وجود این اخراج به نظر می رسد انصاری فرد نتواند خود را نجات بدهد.
 
  
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:goal.com