رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیروز سعی كرد خیال همه را راحت كند. وقتی او می‌گوید تاج بعد از او رئیس فدراسیون فوتبال خواهد شد هم در نوع خود جالب توجه است...
 
به گزارش دنیای فوتبال، رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیروز سعی كرد خیال همه را راحت كند. وقتی او می‌گوید تاج بعد از او رئیس فدراسیون فوتبال خواهد شد هم در نوع خود جالب توجه است: «طبق قانون موجود در اساسنامه اگر هم استعفایم پذیرفته شود، معاون اول من؛ مهدی تاج این پست را در اختیار خواهد گرفت.» 
 
كفاشیان در پاسخ به این سئوال كه سعیدلو به وی اولتیماتوم داده كه از ریاست فدراسیون كنار برود گفت: «چنین بحثی صحت ندارد و شایعاتی است كه در رسانه‌ها مطرح شده است. سعیدلو این مورد را مطرح نكرده است. شاید عده‌ای به دلایل خاصی من را دوست ندارند و به همین دلیل چنین مباحثی را مطرح می‌كنند.» وی درباره این شایعه كه قرار است هفته آینده استعفا دهد و جایش را به حبیب‌كاشانی دهد؛‌ گفت: «بحث استعفای من منطقی نیست. اگر هم از سمت ریاست فوتبال استعفا بدهم، قطعی نیست كه از این پست كنار بروم، زیرا مجمع باید در این مورد تصمیم‌گیری كند. ضمن این كه طبق قانون موجود در اساسنامه اگر من هم كنار بروم معاون اول من مهدی تاج، این پست را در اختیار خواهد گرفت.» كفاشیان در مورد اسباب‌كشی قطبی به هلند و دور شدن او از تیم ملی گفت: «چنین مباحثی جوسازی برخی از رسانه‌ها است. سرمربی تیم ملی به طور كامل به مفاد قرارداد خود پایبند است و نباید مسائل خصوصی افراد را رسانه‌ای كنیم.» البته هرچند از وقتی افشین قطبی در فوتبال ایران حضور داشته مسائل خصوصی‌اش عمومی شده و این اتفاق باعث شده تا امپراطور از ریسمان سیاه و سفید هم بترسد.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: donyayefootball.com