انتخاب محمد دادکان به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس خبری بود که خیلی زود تکذیب شد تا اکثر رسانه ها از احتمال بازگشت حبیب کاشانی به صندلی مدیریت این تیم خبر بدهند.
 
به گزارش گل، دادکان در اولین روزهای حضور علی سعیدلو پشت میز ریاست سازمان تربیت بدنی رسما اعلام کرد قصد فعالیت در مسئولیت های اجرایی فوتبال کشور را ندارد و به این ترتیب شایعه ریاست خود در فدراسیون فوتبال را خنثی کرد.این موضع گیری باعث شد نام دادکان در فهرست جانشینان احتمالی عباس انصاری فرد چندان پررنگ نباشد و از حبیب کاشانی به عنوان شانس اول نام برده شود.

اما طی روزهای اخیر مذاکرات با دادکان برای پذیرش مدیرعاملی پرسپولیس دوباره از سر گرفته شده و گفته می شود او نسبت به فعالیت در این جایگاه بی میل نیست.دادکان از این رو حضور در فدراسیون فوتبال را نپذیرفت که معتقد است امکان فعالیت مستقل در این پست وجود ندارد و دخالت های سازمان و سیاسیون برایش قابل تحمل نیست.ماجرای پرسپولیس اما متفاوت است.هرچند این تیم هم زیر نظر سازمان فعایت می کند اما در مذاکرات انجام شده محمد دادکان از سازمانی ها قول گرفته در صورت درآمدزایی و تکیه نکردن به بودجه سازمان حداقل دخالت از سوی سازمان تربیت بدنی در پرسپولیس اعمال شود و چنانچه این پیش شرط مورد موافقت واقع شود احتمال معرفی قریب الوقوع محمد دادکان بسیار به حقیقت نزدیک خواهد شد.

در صحبت های مجید فرخزادی،سخنگوی باشگاه پرسپولیس نشانه هایی از نزدیک شدن دادکان به این باشگاه وجود دارد.او می گوید: من دیروز تلفنی با آقای دادکان صحبت کردم و ایشان اعلام کرد به عنوان یک پرسپولیسی هر کاری که از دستش بربیاید برای باشگاه انجام خواهد داد.طی یکی،دو روز آینده خبرهای خوبی از تقویت کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس خواهد شنید.آقای سعیدلو با جدیت خاصی پیگیر هستند و به خروج تیم از شرایط فعلی اصرار دارند.

سئوال این است که اعضای هیات مدیره پرسپولیس چرا تلفنی با دادکان در تماس هستند و در این تماس ها چه نکاتی مطرح می شود؟ با توجه به تصدی قریب الوقوع یکی از پست های کلیدی سازمان توسط حبیب کاشانی می توان پیش بینی کرد که محمد دادکان به زودی در صدر اخبار فوتبال داخلی قرار می گیرد.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: goal.com