بعد از حوادث اخیر در پرسپولیس، روز گذشته انصارى فرد، کاشانى و پروین جلسه اى در رابطه حل مشکلات این تیم با سعیدلو برگزار کردند.

 

به گزارش سایت استقلال،  همان طور که پیش از این هم شنیده مى شد، آمدن على پروین به پرسپولیس حتمى شد و او بعد از دربى به تیم باز مى گردد البته گفته مى شد این جلسه سرنوشت مدیرعامل تیم را هم مشخص مى کند که گویا تصمیم گیرى به جلسات بعدى موکول شده است. در رابطه با این جلسه و شرایط تیم گفت وگویى با على پروین داشتیم که در ذیل مى خوانید:

• با سعیدلو جلسه داشتید، نتیجه چه بود؟

- جلسه بسیار خوبى بود، همراه با آقاى کاشانى در رابطه با مسائل و مشکلات پرسپولیس صحبت کردیم و به نتایج قابل قبولى هم رسیدیم.

• چه نتایجى؟

- دلایل قانع کننده اى داشتیم که پرسپولیس اگر مشکلات مالى نداشته باشد، این تیم با همین جوانان تمام حریفان را یقه مى کند. مشکلات را بررسى کردیم و قرار شد همه براى کمک به این تیم تلاشمان را بکنیم.

• قرار بود وضعیت مدیرعامل تیم مشخص شود، انصارى فرد در سمت خود باقى مى ماند؟

- در این رابطه هم صبحت شد. قبلاً هم گفته بودم شوک مدیریتى فعلاً کارساز نیست. از تصمیم سعیدلو باخبر نیستم!

• به پرسپولیس با چه پستى بر مى گردید؟

- هر پستى بگیرم چندان مهم نیست. قصدم کمک به این تیم است. منتظر این جلسه بودم تا تکلیف مشخص شود که خدا را شکر وضعیت معلوم شد.

• گفته مى شود با پست مدیر فنى به تیم مى آیید؟

- معلوم نیست چه پستى بگیرم، این موضوع هم برایم اهمیت ندارد.بحث مدیر فنى را خودم شنیده ام اما هنوز مشخص نیست.

• ممکن است سرمربى شوید؟

- جزو محالات است که سرمربى پرسپولیس شوم. از من گذشته که بخواهم روى نیمکت حرص و جوش بخورم. با این پست ها به پرسپولیس بر نمى گردم. هدفم کمک به این تیم و هوادارانش است. هر کارى مى کنم جز مربیگرى!

• انصارى فرد بعد از بازى خبر برکنارى کرانچار را داد و فردایش او ابقا شد. این تصمیمات احساسى بیشتر باعث تنش و حاشیه در تیم نمى شود؟

- مدیرعامل تیم پرسپولیس تحت فشار است. در این مدت در هر مسابقه اى اعم از فوتسال و کشتى هم انصارى فرد «هو» شد. او هم ظرفیتى دارد. حرفى از روى عصبانیت زد و بعد از آن در جلسه با اعصاب راحت تر تصمیم گرفته اند. این حرفها و کارها تنش را بالا مى برد. انصارى فرد هم آدم است؛ سنگ که نیست!

•مقابل استقلال روى نیمکت مى نشینید؟

- نه. از بعد از بازى با استقلال به تیم اضافه خواهم شد. طى جلسات آینده در مورد پستم صحبت خواهد شد.

• پرسپولیس را قرار است انصارى فرد مقابل استقلال ارنج کند، شما هم در این ارنج نقش دارید؟

- من چه کاره ام که تیم را ارنج کنم. بعید مى دانم انصارى فرد هم دست به چنین کارى بزند. کرانچار را وقتى نگه داشتند باید اختیار هم به او بدهند.

اگر قرار است خودشان ارنج کنند، کرانچار چه کاره است؟ اگر کاره اى نیست تکلیفش را روشن کنند.

• با این اوضاع و احوال پرسپولیس مى تواند در دربى نتیجه بگیرد؟

-بازى پرسپولیس و استقلال شرایطش فرق مى کند. نتیجه این بازى ربطى به شرایط تیم ها ندارد. با همین وضعیت ممکن است استقلال شکست سنگینى را متحمل شود. انشاء الله که پرسپولیس پیروز این بازى خواهد شد.

• به استادیوم مى روید؟

- حتماً برنامه ام این است که روز بازى به ورزشگاه بروم. از همه هواداران مى خواهم آنها هم براى حمایت تیم در این بازى حساس گذشته و نتایج تیم را فراموش کنند و به ورزشگاه بیایند.

 

گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: esteghlaltehranfc.com