به تازگی شیوه بدی در فوتبال رایج شده است كه پس از باخت ، همه مربیان گناه شكست را به گردن داوران می‌اندازند كه این اصلا كار درستی نیست
 

به گزارش گل، سرمربی تیم سپاهان ، در روزهایی كه كمیته داوران زیر فشار شدید انتقادات است ، از مسعود عنایت رئیس كمیته داوران و عملكردش دفاع كرد . این موضعگیری مثبت درحالی است كه سپاهان در 3 هفته متوالی از مواهب داوری بهره مند شده است. قلعه نویی به ایلنا گفت: : به تازگی شیوه بدی در فوتبال رایج شده است كه پس از باخت ، همه مربیان گناه شكست را به گردن داوران می‌اندازند كه این اصلا كار درستی نیست .مااید بپذیریم كه آقای عنایت تحول خوبی را در داوری ایران به وجود آورده و جوانگرایی خوبی را انجام داده‌اند، كه خدمت ایشان به جامعه داوری انشاءالله در سال‌های آینده بیشتر مشخص خواهد شد.

 سرمربی تیم سپاهان در مورد انتقاد محمدحسین ضیایی سرمربی تیم صبای قم در مورد قضاوت دیدار تیمش در مقابل سپاهان گفت: اگر با دقت به فیلم بازی نگاه كنیم متوجه این واقعیت می‌شویم كه صبایی‌ها به هیچ وجه موقعیت خاصی نداشتند كه بخواهند مدعی آن باشند و من فكرنمی‌كنم كه اگر بنا باشد كسی هم در آن بازی طلبكار باشد، این ما هستیم. در دیدار دو تیم سپاهان با صبای قم، امیر حسین فشنگچی دو بار توپ را با دست حمل کرد كه از چشم داور پنهان ماند و ما هم اعتراضی در این مورد نكردیم.اما صبایی‌ها در راهروی ورزشگاه هر چه خواستند به جامعه داوری توهین كردند، بدون آنكه بخواهند ضعف خودشان را ببینند، البته من این را قبول دارم كه در بازی سپاهان با پاس یكی، دو پنالتی به نفع تیم میهمان گرفته نشد، اما در موارد دیگر هرگز موضوعی نبود كه بخواهد به این اندازه بزرگ کنند.

سرمربی تیم سپاهان گفت: تا به امروز برای ما هم مسائل داوری اتفاق افتاده است،‌اما ما هرگز مثل دیگر تیم‌ها عمل نكرده و هر جا مشكلی در خصوص داوری داشتیم، محترمانه نامه‌ای را برای فدراسیون نوشته و به انتظار پاسخ آن نشستیم.

 

گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com