مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین گفت: كریمی به عنوان بازیكن قرضی می‌تواند به پرسپولیس بازگردد.
 
به گزارش آرین اسپورت، امیر مهریزی در گفت و گو با خبرنگاران درباره این كه گفته می شود علی كریمی به پرسپولیس بازمی گردد، اظهار داشت: تا این لحظه خبری در این مورد نیست. البته این موضوع به خود كریمی باز می گردد.

وی در پاسخ به این سئوال كه قانون اجازه می دهد این بازیكن به پرسپولیس بازگردد، عنوان كرد: كریمی به عنوان بازیكن قرضی در صورتی كه باشگاه پرسپولیس جای خالی داشته باشد می تواند به این تیم برود و یا می توانیم با آنها بازیكن معاوضه كنیم.

مهریزی تاكید كرد: از روز اولی كه با علی كریمی قرارداد بستیم این را گفتیم كه به هواداران پرسپولیس احترام می گذاریم و این بازیكن هر تصمیمی بگیرد مخالفتی نداریم. او با تمایل به استیل آذین آمد و باشگاه به زور او را حفظ نمی كند. استیل آذین خانه او است و البته پرسپولیس هم خانه اول كریمی است.

مدیرعامل باشگاه استیل آذین در مورد اختلاف بین كریمی و مرزبان یادآور شد: اختلاف خانوادگی بود كه حل شد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. به هر حال علی بازیكنی است كه از تیم بزرگ به استیل آذین آمده و شرایط برای او سخت است. بازیكنی كه یك صدا مورد تشویق قرار می گرفت حالا شرایطش فرق كرده و در بازی با استقلال مورد كم لطفی هواداران استقلال قرار گرفت. او در تمرین خسته بود و با مرزبان بحث كرد. این مورد رفع شد و مشكلی نیست.

مهریزی درباره این كه این هفته باید در اهواز به میدان بروند و علی كریمی اعلام كرده با هوایپما سفر نمی كند، گفت: كریمی با هر وسیله ای كه دوست دارد و فكر می كند باعث خستگی او نمی شود می تواند به اهواز برود. چون خودم از سفر با هواپیما می ترسم موردی در این باره نمی بینم. ضمن این كه كریمی از روز اول در قرارداد خود این شرط را كرده بود كه با هواپیما سفر نمی كند.

وی در ارتباط با شایعات اخیر مبنی بر تغییر در كادر فنی استیل آذین و مطرح شدن نام مربیانی چون تاپ مولر، فرهاد كاظمی و نادر دست نشان، تصریح كرد: همه این اخبار را تكذیب می كنم و اتفاقا در جلسه هیات مدیره كه سه روز پیش با حضور خود استیلی برگزار شد اعلام كردیم قصد تغییر در كادرفنی را نداریم.

مهریزی ادامه داد: خدا را شكر كه جلالی سرمربی فولاد شد تا دیگر شایعه مذاكره ما با این مربی را مطرح نكنند. نادر دست نشان هم كه سرمربی نساجی است و مبلغی از پول خود را هم گرفته است. تاپ مولر را هم نمی شناسم. مگر تیم هفدهم جدول هستیم كه قصد تغییر داشته باشیم. اگر هم در چنین جایگاهی بودیم دست به تغییر نمی زدیم.

مدیرعامل باشگاه استیل آذین در پاسخ به این سئوال كه شاید هدایتی خود در حال مذاكره با این مربیان است، گفت: قرار نیست چون هدایتی مالك باشگاه است تصمیم گیری كند. ایشان اگر می خواست فقط خود تصمیم بگیرد كه چنین هیات مدیره ای را تشكیل نمی داد. قبل از این كه چنین خبرهایی منتشر شود بهتر است كمی هم فكر كرد.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: ariensport.com