منتظر حضور حسین رضازاده و عباس جدیدی در انتخابات مجلس باشید!
حسین رضازاده و عباس جدیدی از جمله ورزشکارانی هستند که قصد دارند در انتخابات مجلس شرکت کنند

حسین رضازاده و عباس جدیدی برای انتخابات مجلس می‌آیند؟

دوسال قبل و بعد از اینکه در انتخابات شورای شهر پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی، شکست سختی برای سلبریتی‌های ورزشی در انتخابات رقم خورد، با آن اتفاقاتی که در شورا رخ داده بود و حوادثی که رقم زده شد، کمتر کسی باور داشت باری دیگر فرصت حضور در عرصه های انتخاباتی برای افرادی از این دست ایجاد شود.

اما انگار حاصل کار نفرات بعدی طوری بوده که با افزایش انتقادات از عملکرد لیست ها، مجال برای بازگشت همان قهرمانان ناکام هم دوباره باز شده و انگار چنین انگیزه ای را پیدا کرده اند. عباس جدیدی قهرمان کشتی که در انتخابات این فدراسیون هم نامزد شده، چند ماهی است فعالیت‌هایی را آغاز کرده که به نظر می رسد بی ارتباط به تمایلش برای حضور در انتخابات مجلس نیست.

او فراخوان‌های ملی برای آسیب شناسی معضلات اجتماعی چون سیل اخیر گذاشته و گعده های آزاداندیشی و این چنینی برگزار می کند. جدیدی در روزهای پایانی شورای قبلی چند درگیری مهم در شورا داشت و با گفتن جمله ای تاریخی ماندگار شد:«هنرمندان شاخ بز را می توانند از هم جدا کنند؟» او البته دوره ای برای حاضر بودن در صحنه های مختلف سوژه شبکه های اجتماعی شده بود. او احتمالا از حوزه تهران چنین قصدی در سر دارد. حسین رضازاده دیگر عضو شورای شهر است که در دوره حضورش در این شورا بیشتر سعی کرد در سکوت روزگار بگذراند و خیلی خبرساز نباشد. او که این اواخر به عنوان کارمند وزارت ورزش با حکم مشاور فقط گهگاهی در محافل ورزشی حاضر می شود، اگرچه برای فدراسیون وزنه برداری اسم نوشته اما هیچ فعالیتی در این حوزه ندارد.


رضازاده که یکی از نو اصولگراهای نزدیک به کمپینی است که این روزها دنبال لیست بستن هستند، در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان ورزش وقتی با سئوالی درباره انتخابات روبرو شد با خنده گفت: «برایم حاشیه درست نکنید از حالا.» او چیزی را رد یا تائید نکرد اما اگر در لیست باشد، احتمالا از تهران در انتخابات شرکت می کند هرچند گزینه اردبیل را هم برای خود فراهم می بیند.


دیگر عضو پیشین شورا که برنامه حضور در انتخابات مجلس را منتفی نمی داند هم کسی نیست غیر از بهنام محمودی، عضو پیشین شورای شهر کرج. قهرمان نامی والیبال که این روزها برای انتخابات فدراسیون این رشته رقابت می کند اما او هم چنین احتمالی را برای شرکت در انتخابات مجلس رد نکرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir