شاید خواندن اظهار نظرهای جالب سر مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از داربی خالی از لطف نباشد.
 

به گزارش سایت استقلال،  

کرانچار: به احتمال ۶۵ درصد استقلال را شکست مى دهیم

زلاتکو کرانچار سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به احتمال ۶۵ درصد روز جمعه استقلال را شکست خواهیم داد.وى همچنین عنوان کرد: خوشبختانه با پادرمیانى کاشانى و تلاش هاى انصارى فرد مشکل من حل شد و با میل خودم دوباره به میدان آمدم تا رقابت کنم. او افزود: براى من فرقى ندارد در دربى بخواهم خودم را نشان دهم یا در بازى دیگرى. من برنامه ۲ ساله اى را طبق قراردادم به باشگاه پرسپولیس ارائه داده ام و امیدوارم بتوانم آنرا اجرا کنم. این مربى کروات درباره اخراج یک روزه اش تاکید کرد: اول باید بگویم از دست مطبوعات ناراحت هستم. چون در فاصله ۳ جلسه اى که در تمرینات نبودم و تا پس از دیدار با کاشانى با هیچکس مصاحبه نکرده بودم اما از قول من مطالبى نوشتند و حاشیه هایى درست کردند. البته مى دانم برخى از من حمایت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. کرانچار یادآور شد: مسأله حضور نیافتن من در تمرینات پرسپولیس فقط بحث اخراج نبود. من به خاطر حل مشکل بازیکنان مخصوصاً مشکل مالى و اجراى مفاد قراردادم و برخى موارد دیگر تصمیم گرفتم سر تمرین حاضر نشوم. البته اظهارنظر انصارى فرد نیز بعد از بازى با پیکان من را ناراحت کرده بود. او ادامه داد: فکر مى کنم مشکلات ما حل شد و امیدوارم از حالا به بعد روند خوبى را براى کمک به پرسپولیس مهیا کنیم. من از صمیم قلب امیدوارم یک سال در پرسپولیس بمانم و آن وقت کارنامه من را مورد بررسى قرار دهید. تا به امروز هم اگر کمى ناموفق بودم بدشانسى و مشکلات به پرسپولیس ضربه زد.سرمربى پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از جلسه اى که با کاشانى وانصارى فرد داشتم نحوه تمرینات پرسپولیس را براى آنها بازگو کردم. به آنها گفتم مى دانم که بسیارى از هواداران پرسپولیس چشم انتظار این بازى هستند و به موفقیت تیم خود فکر مى کنند پس من هم وظیفه ام سخت است. کرانچار اظهار داشت: بازى روز جمعه پرسپولیس زیباتر از همه روزها مى شود و چهره اى متفاوت از ما را خواهید دید. آمادگى بازیکنان براى حضور در دربى من را متعجب کرد. وى اضافه کرد: تنها مشکل من این است که باید ۱۱ بازیکن را به داخل زمین بفرستم. از همین الان مى گویم که من تصمیم گیرنده هستم و هر کس مى خواهد در بازى مقابل استقلال نفر اول پست خود باشد تلاش خود را انجام دهد در غیر این صورت باید کنار من و روى نیمکت بنشیند. الان دیگر بهانه اى نمى بینم و با حل مشکل بازیکنان انجام شد همه باید به فکر خدمت به پرسپولیس باشند. سرمربى پرسپولیس درباره پیش بینى نتیجه دربى گفت: با توجه به انگیزه و پتانسیلى که دارم تمام تلاش خودم را انجام مى دهم تا به هدفم برسم. مى توانم بگویم ۶۵ درصد مى توانیم استقلال را شکست دهیم. البته استقلال نیز تیمى بسیار حرفه اى و خطرناک است. کرانچار عنوان کرد: پرسپولیس دیگر بحران ندارد چون دیگر نه من و نه بازیکنان تحت فشار نیستیم و برایمان فقط دربى مهم است. دوست دارم یک سال دیگر در پرسپولیس خدمت کنم و برایم فرقى ندارد که پس از دربى چه تصمیمى درباره من بگیرند. مى دانم برد در دربى ایران که شاید از برخى کشورها مهم تر است کارنامه من را بهتر و پربارتر مى کند.

مرفاوى: فقط براى برد به میدان مى رویم

سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هدف ما در دیدار مقابل پرسپولیس پیروزى و کسب و ۳ امتیاز است.وى اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است. بعد از بازى با ابومسلم تمرینات خوبى داشتیم و برد در این بازى را فراموش کردیم. او ادامه داد: در این هفته با تمریناتى که پشت سر گذاشتیم براى بازى با پرسپولیس برنامه ریزى کردیم. در حال حاضر روانخواه و امیرآبادى را به دلیل مصدومیت قطعا در اختیار نخواهیم داشت و برهانى نیز ۳ اخطاره است اما امیدوارم بقیه نفرات بتوانند به تیم ما کمک کنند. مرفاوى در خصوص شرایط دربى ۶۷ تاکید کرد: این بازى حساسیت خاص خودش را دارد. از قدیم همه روى این دیدار حساس بوده اند و رسانه ها از یکى ، دو هفته قبل به این بازى مى پردازند. از هواداران ۲ تیم مى خواهم آرامش خود را حفظ کرده به تشویق تیم خود بپردازند و به داور و تیم حریف کارى نداشته باشند. ضمن آن که همان طور که با آرامى به ورزشگاه مى آیند، با آرامى نیز ورزشگاه را ترک کنند. سرمربى استقلال در خصوص پیش بینى نتیجه مسابقه یادآور شد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینى نیست. درست است که این بازى شرایط خاص خودش را دارد اما ما سعى مى کنیم هر ۳ امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. باید بگویم شرایط بحرانى این دو تیم قبل از شروع مسابقه نمى تواند تعیین کننده نتیجه مسابقه باشد چون هر ۲ تیم با قدرت وارد زمین مى شوند. هر تیمى که تمرکز داشته باشد، مى تواند برنده شود.

عابدزاده: دروازه بانان نقش زیادى در نتیجه دربى دارند

احمدرضا عابدزاده مربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سابقه نشان مى دهد نقش دروازه بانان در دربى تاثیرگذار است. وى همچنین اظهار داشت: تمام تلاش خودم را براى دروازه بانان پرسپولیس انجام داده ام و کوتاهى نکرده ام اما نمى دانم چرا زحمات خودم را کم رنگ تر مى بینیم اما همچنان معتقدم گذشت زمان وضعیت دروازه بان ها را بهتر مى کند. او در خصوص دربى ۶۷ گفت: سابقه نشان مى دهد دروازه بان ها در این دربى تاثیرگذارهستندوتیم هاى خوب همیشه برنده نمى شوند. البته به نظرم قدرت پرسپولیس و استقلال یکنواخت است و یک جنگ تمام عیار در زمین انجام مى شود. عابدزاده خاطرنشان کرد: به پرسپولیس امیدوار هستم اما باید مراقب حریف خطرناک خود باشیم. به عنوان دروازه بان سابق پرسپولیس از هواداران مى خواهم ما را تنها نگذارند.

  

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: esteghlaltehranfc.com