فارس:شبکه تلویزیونی "العربیه " در ادامه سیاست ضد ایرانی خود با صداگذاری ساختگی بر روی تصاویر بازی پرسپولیس و استقلال مدعی حمایت هزاران تماشاگر از شخص خاصی در این مسابقه شد.
 
به گزارش خبرآن لاین،  شبکه تلویزیونی "العربیه " در ادامه سیاست ضد ایرانی خود با صداگذاری ساختگی بر روی تصاویر بازی پرسپولیس و استقلال مدعی حمایت هزاران تماشاگر از شخص خاصی در این مسابقه شد.

خبرگزاری فارس :
شبکه تلویزیونی "العربیه " که در انتشار اخبار خود سیاست‌‌های ضد ایرانی را دنبال می‌کند و توسط شاهزاده‌های سعودی مانند "بندر بن سلطان " از مسئولان امنیتی عربستان اداره می‌شود، در اقدامی تأمل‌ برانگیز و برای ایجاد جو روانی علیه جمهوری اسلامی ایران با انتشار تصاویر بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال مدعی شد که هزاران نفر از تماشاگران در این بازی به نفع یک طیف خاص شعار دادند.
این شبکه برای توجیه این ادعای خود تصاویر شادی تماشاگران بعد از گلهای دو تیم را به نقل از شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشان داد اما با حذف صدای گزارشگر بازی و صدای تماشاگران، به جای آن صدای شعارهای دیگری که در حمایت از یک کاندیدای خاص بود، روی این تصاویر پخش کرد.

گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir