توطئه اسرائیلی علیه ورزش ایران!!!
این روزها همه اخبار جودو پیرامون سعید ملایی می‌چرخد؛ ورزشکاری که حضورش در مسابقات قهرمانی جهان در توکیو حاشیه‌ساز شد

پشت پرده اتفاقی که برای سعید ملایی رخ داد

روز یک‌شنبه بالاخره سر و کله سعید ملایی، جودوکار ایرانی‌ که بعد از مسابقات قهرمانی جهان توکیو، حاشیه‌های زیادی پیرامونش ایجاد شده بود، در رسانه‌ها پیدا شد و اعلام کرد که در المپیک توکیو زیر پرچم آی‌اوسی مبارزه خواهد کرد. این اتفاقات یکی از عجیب‌ترین اتفاقات ورزش ایران در چند ساله گذشته بود چون یکی از امیدهای شانس طلای ایران از بین رفت.

رد پای نتانیاهو و رفقا

رئیس فدراسیون جهانی جودو، یکی از دوستان نزدیک بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغال‌گر قدس است.از دل فدراسیون جهانی خبر می رسد که این رفاقت قدیمی به قول و قرارهایی علیه ایران رسیده است.ظاهرا آقای رییس به او قول داده است که از بازی نکردن ورزشکاران ایرانی مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس در رسانه‌ها سوء استفاده کند و کاری کند که کل کاروان ایران به المپیک نرود. او برای این کار فدراسیون ایران را مجبور کرد تا ملایی را به مسابقات جهانی بفرستند و دو نقشه را طراحی کرد که درصورتی که یکی از آن‌ها به نتیجه ننشست، از راه دیگر وارد شود. بعد از حضور ملایی در مسابقات او تمام تلاشش را به کار گرفت تا سعید ملایی با رقیب اسرائیلی‌اش روبه‌رو شود، اما شکست ملایی در نیمه‌نهایی همه‌چیز را خراب کرد تا او به فکر اجرا کردن نقشه دومش بیفتد. ماریوس ویزر با پیاده کردن طرحش کاری کرد که ملایی به ایران برنگردد و با مصاحبه در رسانه‌های مختلف، به هدفش برسد و ملایی هم بتواند زیر پرچم المپیک در معتبرترین رویداد جهانی بازی کند.البته این پایان ماجرا نیست. ویزر برای رسیدن به هدف خود در گام‌های بعد سعی دارد که توپ را به زمین کمیته ملی المپیک بیندازد تا حاشیه های به وجود آمده و ادعای بی اساس آنها مبنی در دخالت های آشکار مقامات ایرانی در عدم رویارویی ورزشکاران کشور با ورزشکاران اسرائیلی از بعد یک رشته خارج شود و به کل ورزش ایران برسد.اتفاقی شوم که در نهایت به تعلیق کاروان ایران در رقابت های المپیک بیانجامد.نکته اینجاست که مسئولان ورزش ایران نباید اسیر حاشیه سازی ویزر و رفقایش شوند و نباید با مصاحبه کردن های بی دلیل زمینه ساز بهانه جویی و جلب توجه مجامع بین المللی برای رخ دادن این اتفاق شوند.

پای نامزد آلمانی در میان است

سعید ملایی بعد از صعود از دور گروهی، با دخالت رئیس فدراسیون جهانی حق ارتباط با هیچکس حتی مربی خودش را نداشت و همواره تحت‌ تدابیر امنیتی شدید روی تاتامی می‌رفت.این در حالی است که تا مسابقه بعدی هم این تدابیر امنیتی ادامه داشت تا هیچ تماسی از طرف ایران با او گرفته نشود. در مسابقه نیمه‌نهایی هم سعید ملایی تمام تلاش خود را انجام داد تا مقابل رقیب خود پیروز شود، اما درنهایت شکست خورد تا اصلا پروژه رویارویی با رقیب اسرائیلی روی هوا برود. سعید ملایی هم که تصمیم داشت که هر طور شده به مصاف این رقیبش برود، تصمیم گرفت با رئیس فدراسیون جهانی جودو همراه شود و تن به کاری بدهد که تا به حال سابقه نداشته است.البته سعید پیش‌زمینه‌های این موضوع را هم داشته است؛ نامزد سعید شهروند آلمان است و او برای چند سال می‌تواند خارج از ایران زندگی کند.

جودوکار مورد نظر در دسترس نیست

از روز یکشنبه سعید ملایی دیگر با خط ایرانش وارد شبکه های مجازی نشده است.هر تماسی با او با این پیغام که برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نیست روبرو می شود اما چطور رسانه های معاند توانسته اند با او مصاحبه کنند؟بر اساس اخبار رسیده ملایی خط ایرانش را خاموش کرده و یک خط بین المللی خریده است.او که ظاهرا چند بار با رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک هم حرف زده بوده از روزی که خطش را خاموش کرده دیگر جواب هیچ فردی از ایران را نداده است.

توییتر فدراسیون جهانی به نام ملایی!

این هم از آن اتفاق های عجیب دیگر است که افتاده.روز گذشته مسئولان فدراسیون جهانی برای اینکه پیاز داغ ماجرا را زیاد کنند و اجازه ندهند تا آتش آشوب به وجود آمده فروکش کند نام توییتر خودشان را تغییر داده و نوشته اند:«حامی سعید ملایی».دشمنی رییس دست نشانده اسرائیلی ها با ایران علنی شده است و شکی وجود ندارد که این دشمنی پرده اول برای ورزش ایران است و آنها اهداف بزرگتری را در سر دارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir