كريم باقری ميلياردر بزرگی است اما مقداری از قراردادش کم شود، دست و پايش می‌لرزد!
 
به گزارش ایسنا، محمد حسین انصاری‌فرد كه خود را مشاور عالی تیم پیروزی می‌نامید، در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی در شیراز تعدد مراکز تصمیم گیری، اجرا و نظارت را از مشکلات اصلی فوتبال ایران برشمرد و گفت: تیم‌های بزرگ جاذبه‌های فراوانی برای رانت خواری دارند، به گونه ای که یکی از مدیران سابق پیروزی حتی برای حل مشکلات گمرکی بسیاری از تاجران بزرگ به گمرک مراجعه می کرد.

وی با بیان اینکه ضعف نظام مدیریتی کشور در پرسپولیس مشخص شد، به بررسی مشکلات جاری این تیم پرداخت و گفت: سال گذشته در پرسپولیس یک مدیر عامل، یک رئیس مجمع عمومی و یک رئیس هیأت مدیره حضور داشت و آقای هدایتی مثلاً قبول می کرد که بخشی از هزینه های تیم را تأمین کند اما این پرداخت فقط در صورت برد در رختکن انجام می شد و اگر شکستی انجام می شد آقایان می گفتند « ما که پول دادیم، مدیر عامل نتوانست تیم را جمع کند».

انصاری فرد خاطرنشان کرد: در بازی با الغرافه که ‌5 گل خوردیم، افشین پیروانی در رختکن به اعضای تیم گفته بود که هدایتی پول ندارد. بنابراین بچه ها هم سست شدند. کریم باقری میلیاردر بزرگی است ولی اگر یک مقدار از قراردادش کم شود، دست و پایش می لرزد!

مدیر مسئول روزنامه ورزشی پیروزی افزود: مدیرعامل اختیارات تام می‌خواست و کسی هم نپرسید که مدیر عامل ‌یك و نیم میلیارد هزینه قطبی، مارکو و دیکارمو را چگونه پرداخت کرد؟ مگر مدیر عامل گفته بود با قطبی قرارداد ببندید که هر وقت اراده کرد، تیم را رها کند؟

وی با انتقاد از برخی قانون گریزی‌ها در فوتبال ایران گفت: علی کریمی در خانه هدایتی قرارداد بست و تا قبل از بازی هم در تمرینات تیم حاضر نمی شد. همین کریمی وقتی امارات می رود تابع محض قوانین آنهاست اما در ایران خود را فراتر از قانون می داند. علی کریمی بچه خوبی است اما این ما هستیم که اجازه می دهیم کریمی این گونه رفتار می کند.

مشاور عالی تیم پیروزی با اشاره به حاشیه های داربی روز جمعه، هرگونه تبانی برای نتیجه بازی را به شدت رد کرد و گفت: اینکه در داربی ‌5 نفر شعار تبانی سر می دهند و فوتبال را سیاست‌زده می کنند، می خواهند قرینه سازی ذهنی کنند که دولت در فوتبال تقلب می کند.

وی ادامه داد: چگونه می‌توان ‌80 نفر اعضای دو تیم، داوری و مجریان مسابقه را ترغیب کرد که تبانی کنند و بازی را به تساوی بکشانند.

انصاری فرد با بیان اینکه در فوتبال هم برای خراب کردن دولت و ملت را به جان هم می اندازند، افزود: شعار «تبانی» در فوتبال، بازی کردن با آبروی ملت است، به خصوص آن که رسانه های غربی هم مردم و هم دولت را به تمسخر می گیرند که مثلاً در فوتبال تقلب کردند.
 
 
گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir