پس از جنجالی که عابدزاده شب قبل از دربی به پا کرد و به شدت با عباس انصاری فرد مشاجره لفظی داشت، اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و شخص حبیب کاشانی دیگر تمایلی برای حضور این مربی در تیمشان را ندارند.
 

به گزارش فوتبال ما، پس از جنجالی که عابدزاده شب قبل از دربی در اردوی پرسپولیس به پا کرد و به شدت با عباس انصاری فرد مشاجره لفظی داشت، اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و شخص حبیب کاشانی دیگر تمایلی برای ادامه حضور این مربی در تیمشان را ندارند.

لازم به ذکر است عابدزاده پنجشنبه هفته گذشته در حضور اعضای هیأت مدیره باشگاه و همچنین حبیب کاشانی به شدت با انصاری فرد مشاجره لفظی پیدا کرد. همین امر کافی بود تا مربی دروازه بان های پرسپولیس مورد غضب مسئولان این باشگاه قرار بگیرد.

عابدزاده قبلا هم سابقه مشاجره لفظی با حسین عبدی و تومیسلاو ایوکوویچ همکاران خود را داشت واگر تا الان در کادر فنی پرسپولیس دوام آورد به خاطر حمایت انصاری فرد از او بود.

باتوجه به بازگشت کاشانی و برکناری انصاری فرد مربی دروازه بان های پرسپولیس دیگر جایی در تیم ندارد و همین روزهاست که جایش را به ایوکوویچ دهد.

در حال حاضر شاهد بودیم که ایوکوویچ دروازه بان ها را تمرین داد و عابدزاده با عصبانیت شدید فقط نظاره گر بود. این مربی حتی حاضر به سلام و علیک با کاشانی که میهمان ویژه تمرین بود نشد، چراکه کم شدن اختیارات خودش را حضور او در باشگاه می داند.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: footballema.com