ما در استیل آذین كمبود مهره داریم و در این شرایط به وجود علی كریمی بیشتر از هر زمان دیگری نیازمندیم. من به عنوان سرمربی استیل آذین می‌گویم كه به وجود علی كریمی در تیم خودمان سخت نیازمندیم.
 

به گزارش ایلنا، این روزها حرف و حدیث درباره حضور دوباره علی كریمی در پرسپولیس به بالاترین حد خود رسیده است.

حبیب كاشانی از حضور قریب‌الوقوع علی كریمی در پرسپولیس خبر داده و خود جادوگر نیز برای پیوستن دوباره به پرسپولیس اظهار تمایل كرده است. در این ارتباط حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال استیل آذین به ایلنا گفت: شرایط تیم استیل آذین با پرسپولیس یك شرایط خاصی است. علی كریمی برای تیم ما یك لیدر و یك بازیكن بسیار تعیین کننده است كه می‌تواند نقش زیادی در موفقیت ما داشته باشد.

استیلی گفت: ما در استیل آذین كمبود مهره داریم و در این شرایط به وجود علی كریمی بیشتر از هر زمان دیگری نیازمندیم. من به عنوان سرمربی استیل آذین می‌گویم كه به وجود علی كریمی در تیم خودمان سخت نیازمندیم، اما تصمیم‌گیری نهایی در این باره با مسئولان تیم است.

سرمربی تیم استیل آذین گفت: فعلا تا نیم فصل زمان نسبتا زیادی باقی مانده است ضمن اینكه هیچ صحبت خاصی هم در این باره نشده كه بخواهیم درباره آن حرف تازه‌ای بزنیم.

استیلی گفت: قطعا در صورتی كه این بحث جدی‌تر شود من با باشگاه صحبت خواهم كرد، ضمن اینكه در این باره نظر علی كریمی را نیز جویا خواهم شد تا این كار با دقت تمام صورت پذیرد.

سرمربی تیم استیل آذین درباره بازی فردای تیمش در مقابل ملوان در ورزشگاه شهید دستگردی گفت: سه امتیاز قبلی بازی با فولاد برایمان بسیار مهم بود كه ما خوشبختانه آن را به دست آوردیم، اما این را هم می‌دانیم كه بازی مقابل ملوان برایمان بازی بسیار سختی خواهد بود.

استیلی درباره بازیكنان مصدوم تیمش گفت:‌زندی، مهدوی و شرفی بازیكنان مصدوم ما هستند كه در بین آنها شرفی به بازی خود نخواهد رسید و وضعیت زندی و مهدوی نیز امروز عصر مشخص می‌شود.

سرمربی استیل آذین درباره مشكلات اخیر ملوانان گفت: مابه وضعیت تیم حریف خود هیچ كاری نداریم، بلكه ما تمركزمان بر روی تیم خودمان است و باید از این میزبانی نهایت استفاده را برده و به سه امتیاز آن دست یابیم.

  

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir