پرسپولیس اولین شکست مقاومت را رقم زد و بعد از 5 بازی به یک پیروزی شیرین دست یافت.
 
به گزارش آرین اسپورت، پرسپولیس که بعد از استعفا یا همان برکناری عباس انصاری‏فرد، حبیب کاشانی را به عنوان سرپرست بالای سر خود می‏دید با ارایه یک فوتبال منطقی و هجومی، مقاومت بدون شکست را با نتیجه 4-2 در هم کوبید تا هواداران قرمزپوش بعد از مدت‏ها با شادی ورزشگاه آزادی را ترک کنند.
مقاومت بازی را خیلی خوب شروع کرد و حتی بازیکنان جوان این تیم در همان دقایق ابتدایی بازی هم می‏توانستند دروازه میثاق معمارزاده را باز کنند اما " کریم باقری " با جایگری خوب خود روی خط دروازه پرسپولیس توپ را برگشت. در ادامه شاگردان کرانیکار خود را در زمین پیدا کردند و " باقری " کاپیتان تمام نشدنی قرمزها روی پاس " شیث رضایی " یک سوپر گل زد و ورزشگاه را منفجر کرد. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در نیمه دوم پرگل‏و زیباتر دنبال شد. ابتدا " هادی نوروزی " در دقیقه 54 روی پاس عمقی " بائو " با ضربه سر اختلاف را به دو گل رساند و مثل کریم باقری در جدول گلزنان 5 گله شد. در حالی که مقاومت برای جبران نتیجه حمله می‏کرد، " میثم بائو " در دقیقه 80گل سوم را وارد دروازه سنگچولی کرد تا بازی خوب خود را تکمیل کند. 5 دقیقه بعد روی همکاری دو بازیکن تعویضی پرسپولیس، این تیم به گل چهارم خود دست یافت. روی این گل " مهدی شیری " پاس داد و " حوار ملامحمد " هافبک عراقی سرخپوشان گل زد. هواداران پرسپولیس از این برد بسیار خوشحال و راضی بودند و کم کم ورزشگاه را ترک می‏کردند که ناگهان مقاومت خودی نشان داد و دو گل زد تا پیروزی پرگل قرمزپوشان کمرنگ شود. " بهنام افشه " و " اسماعیل نظری " در دقایق 88 و 90 دو گل مقاومت را وارد دروازه معمارزاده کردند و حتی بعد از آن هم می‏توانستند به گل برسند اما موفق به انجام این کار نشدند.
بهرحال پرسپولیس برای خروج از بحران به این برد احتیاج داشت و به هدف خودش هم رسید. پرسپولیس با این برد 15 امتیازی شد و به مکان ششم صعود کرد. مقاومت هم با 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در جایگاه پنجم ایستاد.

پرسپولیس 4-2 مقاومت سپاسی
ورزشگاه: آزادی تهران، 20 هزار نفر
گل: کریم باقری 12، هادی نوروزی 54، میثم بائو 80، حوارملا محمد 85(پرسپولیس) بهنام افشه 88، اسماعیل نظری 90(مقاومت)
کارت زرد: آقازمانی(پرسپولیس) صبری(مقاومت)

ترکیب پرسپولیس: معمارزاده، حیدری، شیث رضایی، علی‏عسگر، اکبری، کلاه‏کج، آقازمانی، زارعی(84 مهدی شیری)، بائو، باقری(73 حوارملا محمد)، نوروزی(87 آرفی)
سرمربی: زلاتکو کرانیکار

ترکیب مقاومت: سنگچولی، هاشمی، صبری، دهقان، ایران پوریان، کوهنورد، کرمی، ممبینی(60 نظری)، گودرزی(75 چترآبگون)، پورمحمد(60 افشه)، متوسل‏زاده
سرمربی: داود مهابادی 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ariensport.com