با جدايی عباس انصاری فرد از مديريت باشگاه پرسپوليس، شمارش معكوس برای بازگشت علی كريمی به پرسپوليس آغاز شده و انتظار می رود...


به گزارش سایت گل، با جدایی عباس انصاری فرد از مدیریت باشگاه پرسپولیس، شمارش معكوس برای بازگشت علی كریمی به پرسپولیس آغاز شده و انتظار می رود مهم ترین نقل و انتقال نیم فصل بازگشت جادوگر به تیم سابقش باشد. برخلاف تصور همگان طبق قانونی كه دو سال پیش از سوی سازمان لیگ به تصویب رسید،‌ تیم ها در نیم فصل می توانند در صورت پر نشدن 6 سهمیه لیگ برتری و داشتن جای خالی در فهرست 22 نفره بازیكنان بزرگسال یك بازیكن لیگ برتری را به خدمت بگیرند. در همین راستا باشگاه پرسپولیس رایزنی های خود برای جذب علی كریمی را آغاز كرده و امیدوار است موثرترین بازیكن لیگ را به خدمت بگیرد.
 اما از آنجا كه لیست 22 نفره بازیكنان بزرگسال این تیم پر شده چشم انتظار مساعدت سازمان لیگ است. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات 5 بازیكن لیگ برتری را به خدمت گرفت و از نظر جذب بازیكن سهمیه لیگ برتری برای جذب علی كریمی با مشكلی مواجه نیست.
 در این میان حضور یا عدم حضور حسین هدایتی در هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس نقش كلیدی در بازگشت علی كریمی خواهد داشت. هدایتی در صورت عضویت در هیات مدیره به طول حتم عنوان خواهد كرد كه علی كریمی هدیه من به هواداران پرسپولیس است اما مخالفت با بازگشت شماره 8 به پرسپولیس در صورت عدم حضور هدایتی در هیات مدیره جدید از جمله اتفاقاتی است كه چندان دور از ذهن نیست. در این میان علی كریمی پس از جدایی عباس انصاری فرد تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس را رسما اعلام كرده و در چنین شرایطی هواداران پرسپولیس نیز با نصب بنری از علی كریمی در استادیوم آزادی در حال مقدمه چینی برای بازگشت ستاره محبوبشان هستند.
 خبر تكمیلی در این باره این است كه حبیب كاشانی برای جذب علی كریمی از سازمان لیگ استعلام گرفته تا در صورت ورود موانع قانونی از حالا برای رفع آن اقدام نماید.
 در این میان اخباری به گوش می رسد مبنی براینكه سعید حلافی بازیكن سابق تیم صنعت نفت آبادان كه امسال به پرسپولیس پیوسته قصد جدایی از این تیم را دارد و تیم استیل آذین یكی از گزینه های او برای نقل و انتقالات نیم فصل است. احتمال جدایی نبی الله باقری ها مدافع ناراضی پرسپولیس در نیم فصل نیز وجود دارد.

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com