دیوید بكهام در صدر ثروتمندان فوتبال انگلیس قرار دارد.

به گزارش گل، در میان مربیان فابیو كاپلو سرمربی تیم ملی انگلیس با 30 میلیون پوند در پله اول است و روی كین با 27 میلیون پوند و آلكس فرگوسن با 22 میلیون پوند او را تعقیب می كنند

این عنوانی است كه مجله مشهور 4-4-2 به بكهام داده است. دارایی های دیوود بكهام 125 میلیون پوند تخمین زده شده است در حالی كه نزدیك ترین رقیب وی مایكل اوون 38 میلیون پوند دارایی شخصی دارد.

در این فهرست وین رونی (37 میلیون پوند) در پله سوم است و ریوفردیناند (30 میلیون پوند) و رایان گیگز (24 میلیون پوند)،‌ پنج نفر اول را كامل می كنند.

در میان مربیان فابیو كاپلو سرمربی تیم ملی انگلیس با 30 میلیون پوند در پله اول است و روی كین با 27 میلیون پوند و آلكس فرگوسن با 22 میلیون پوند او را تعقیب می كنند.

در بین مالكین نیز لاكشمی میتال،‌ مالك باشگاه كوئینز پارك رنجرز با 4/18 میلیارد پوند،‌ رده بندی را كلا نابود كرده است. بعد از او شیخ منصور زاید بن نهیان مالك اماراتی باشگاه منچستر سیتی با 17 میلیارد پوند و رومن آبراموویچ مالك روسی چلسی با 8/7 میلیارد پوند سه پولدار اول در جمع باشگاه دارها هستند.

جالب است كه بدانید خانواده گلیزر كه مالكیت منچستر را برعهده دارند با 75/1 میلیارد پوند در رده هفتم هستند اما ظاهرا علم از ثروت بهتر است!
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com