محمد پروین هافبك پرسپولیس برای بازی مقابل فولاد برای دومین بار پی‌درپی در فهرست 18 نفره قرار نگرفت تا شایعات در مورد این بازیكن و دلایل خروج نامش از فهرست تیم بیشتر شود.
 

به گزارش آرین اسپورت، پروین كه پیش از این هم چندان اهل مصاحبه نبود با مشكلات به وجود آمده هم ترجیح می‌دهد سكوت اختیار كند و همه چیز را به چند روز دیگر و بعد از بازی فولاد موكول می‌كند.جالب اینجا است كه او چند روز پیش در یك مصاحبه تلویزیونی اعلام كرد كه با ادامه این شرایط خیلی از مسائل را افشا خواهد كرد. مصاحبه كوتاه پروین را می‌خوانید:

كرانیکار دلیل خط خوردنت از لیست 18نفره را آماده نبودنت عنوان كرده. صحبتی در این مورد نداری؟

نمی‌دانم چه بگویم. وقتی گفته آماده نیستم حتما آماده نیستم. سعی می‌كنم بیشتر تمرین كنم تا آماده شوم!

یعنی خودت این مسئله را قبول داری؟

نه، اصلا. این نظر كرانچار است. به نظر خودم از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی قرار دارم و در تمرینات هم با انگیزه ظاهر می‌شوم.هر وقت هم به میدان رفتم بد كار نكردم و نمی‌دانم چرا این شرایط به وجود آمدهاست.

پس دلیل خط خوردنت فنی نیست؟

این را باید از سرمربی بپرسید اما فكر نمی‌كنم فنی باشد.

تو صحبتی با او نداشتی؟

نه. همه چیز را گذاشته‌ام بعد از بازگشت تیم از اهواز. شاید با كرانیکار حرف زدم و دلایلش را پرسیدم.

این كه قرار است در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شوی صحت دارد؟

اگر شرایط همینطور باشد حتما جدا خواهم شد اما اگر عوض شود خیلی دوست دارم بمانم. دوست ندارم تا آخر فصل خانه‌نشین باشم و با این شرایط به تیمی می‌روم كه بتوانم در آن بازی كنم.

ابتدای فصل گفته بودی كه كرانیکار به تو اعتقاد دارد. چه شد كه این اتفاق‌ها افتاد؟

به خدا نمی‌دانم. اینها سئوالاتی است كه برای خودم هم به وجود آمده و هر وقت جوابش را پیدا كردم به شما هم می‌گویم.فعلا بهتراست كه صبر كنم و حرفی هم نزنم.

  

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ariensport.com