شکایت همسر کوبی برایانت
همسر کوبی برایانت از شرکت هوایی دارنده‌ هلیکوپتری که ماه گذشته به دلیل مه غلیظ دچار سانحه و موجب مرگ ستاره تیم لیکرز و دختر ۱۳ ساله‌اش شد، شکایت کرد

همسر کوبی برایانت شکایت کرد

همسر کوبی برایانت ستاره بسکتبال تیم لیکرز روز دوشنبه ضمن حضور در یک مراسم عزاداری عمومی، از شرکت حمل و نقل هوایی که مسئول انتقال همسرش و دختر ۱۳ ساله‌ آن‌ها بود، به طور رسمی شکایت کرد.

در دادخواست «ونسا برایانت» مبنی بر مرگ ناخوشایند همسر و فرزندش که به دادگاه عالی لس آنجلس ارائه شد، ذکر شده است که خلبان در پرواز در شرایط ابری و مه آلود سهل انگاری و مسامحه کرده است و می‌بایست پرواز را کنسل می‌نمود تا باعث سقوط هلیکوپتر و مرگ هر ۹ نفر سرنشینانش نمی‌شد.

وی در دادخواست خود ادعا می‌کند که زوبایان، خلبان هلیکوپتر به دلیل ارزیابی نادرست آب و هوا، پرواز در شرایط نامساعد جوی و عدم کنترل مناسب هلیکوپتر، در وظیفه‌ی خود سهل انگاری کرده است.

کوبی برایانت، دخترش جیانا و شش نفر از دوستانشان در مسیر شرکت در مسابقات بسکتبال در یک آکادمی ورزشی در مامبا بودند که هلیکوپتر دچار سانحه شد و تمام سرنشینان جان خود را از دست دادند.

این شرکت ترابری هوایی بیانیه‌ای را در تاریخ ۳۰ ژانویه در وب سایت خود منتشر کرد مبنی بر اینکه شوک این سانحه باعث شده است تا نتواند به مشتریان خود به طرزی مناسب خدمات ارائه دهد و شرکت را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوادث "NTSB"، این شرکت از سال ۱۹۸۵ تاکنون حداقل سه سقوط بالگرد داشته است که دو مورد آنها موجب مرگ افراد شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir