مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند علی كریمی را در نیم‌فصل به خدمت بگیرند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، حبیب كاشانی از كریمی خواسته ابتدا تمركزش برای حضور در استیل‌آذین را از دست نداده، سپس با توجه به درخواست پرسپولیس برای بازگشت به این تیم در نیم فصل لیگ برتر، تصمیم قطعی‌اش را بگیرد و با صحبت با حسین هدایتی، مدیرعامل استیل‌آذین، تكلیفش را برای حضور در پرسپولیس روشن كند.
*باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به دادگاه حكمیت ورزش (CAS
) درخواست كرد تا در مورد شكایت شركت آلفا، داور این پرونده را هر چه سریع‌تر مشخص كند.
مسئولان پرسپولیس تأكید كرده‌اند در صورت بروز مشكلات در پی دیر معرفی شدن این داور، عواقب آن را بر عهده نخواهند گرفت.
با توجه به این كه شركت آلفا، مجدداً شكایت خود را بابت نرفتن پرسپولیس به آمریكا و كانادا اعلام كرده‌،‌ مسئولان
CAS هفته گذشته یك داور را از رژیم صهیونیستی برای گفت‌وگو مابین مسئولان پرسپولیس و شركت آلفا مأمور كرده بودند. با اعتراض پرسپولیسی‌ها، قرار شد مسئولان CAS داور جدیدی را به پرسپولیس معرفی كنند.
باشگاه پرسپولیس قرار بود در گذشته 2 بار در اردوی آمریكا و كانادا شركت كند اما هر دو بار این اتفاق رخ نداد تا شركت آلفا از این تیم شكایت كند. با این حال مسئولان پرسپولیس معتقدند با استناد به مداركی كه دارند هیچ گونه غرامتی نباید بپردازند.
*پرونده بازیكنان پانامایی كه از پرسپولیس به فیفا شكایت كرده‌اند، بررسی و قرار شد پانامایی‌ها نماینده‌ای را به باشگاه پرسپولیس معرفی كنند تا در این مورد، مذاكراتی بین آنها و مسئولان تیم تهرانی انجام شود. همچنین قرار شد پرسپولیس آخرین اقدامات انجام داده در این مورد را در نامه‌ای به فیفا اعلام كند

  
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:farsnews.com