این برای اولین بار بود که یک تیم شهرستانی در نظرسنجی برنامه 90 با حضور استقلال و پرسپولیس برنده شد.
 

به گزارش گل، این برای اولین بار بود که یک تیم شهرستانی در نظرسنجی برنامه 90 با حضور استقلال و پرسپولیس برنده شد. عادل فردوسی پور این بار تصمیم داشت پرشورترین تماشاگران لیگ برتر را در مسابقه اس ام اس معرفی کند. در نهایت تراکتورسازی تبریز با اختلاف بسیار زیاد برنده شد و قرمز و آبی پایتخت را پشت سر گذاشت.

وقتی فراز کمالوند به عنوان مهمان تلفنی روی خط آمد جمله تحریک آمیزی را به زبان آورد. او گفت استقلال و پرسپولیس در این نظرسنجی روی هم به اندازه تراکتورسازی رای نیاوردند. او مدعی شد تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم ایران است و چنانچه سوال مسابقه اس ام اس به جای پرشورترین تماشاگران به پرطرفداراترین تیم ایران اختصاص داشت باز هم تراکتورسازی برنده می شود. سرمربی تیم تبریزی حتی از عادل خواست سوال هفته آینده برنامه اش را به این موضوع اختصاص بدهد تا تردیدی در این باره باقی نماند.

هرچند بعید است که فردوسی پور به این زودی ها مسابقه موردنظر کمالوند را اجرا کند. اما همین که یک تیم شهرستانی می تواند در نظرسنجی با حضور استقلال و پرسپولیس برنده شود اتفاقی است که ایده کمالوند را نزدیک به حقیقت جلوه می دهد. در تاریخ برنامه نود این برای اولین بار بود که سرخابی های پایتخت در یک نظرسنجی مغلوب یک تیم شهرستانی شدند.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com