يزدانی‌خرم درباره اختلاف نظر با محمد علي‌آبادی هم گفت: آماده‌ايم هر كس ادعايی دارد جلوی مردم مناظره كنيم. اين طوری نيست يك گروه خاص هر كاری دلشان می خواهد بكنند.
 

به گزارش جام جم آنلاین، محمد‌رضا یزدانی‌خرم رئیس فدراسیون كشتی با اظهار رضایت از نتایج كشتی ایران در مسابقات جهانی دانمارك، گفت: ما با یك كادر فنی جوان و با انگیزه در تیم‌های ملی كشتی آزاد و فرنگی نتایج خوبی گرفتیم بنابراین حداقل تا المپیك لندن از آن حمایت می‌كنیم، زیرا مربی باید حاشیه امنیت داشته باشد.

رئیس فدراسیون كشتی در نشست خبری روز گذشته كه در محل خانه كشتی برگزار شد، ادامه داد: سرمایه‌ گذاری ما روی جوانان و نوجوانان كم است، چون جایی برای برگزاری اردو نداریم و آنها در اطراف كرج و شهریار آواره بودند و با سختی به مسابقات جهانی و آسیایی رفتند اما با این وضعیتی كه داشتیم نتیجه بسیار عالی گرفتیم.

یزدانی خرم در بخش دیگری از این كنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به ادعای مطرح شده از سوی یكی از حاضران در جلسه مربوط به خیانت به كشتی در المپیك و كشتی فروشی در آن مسابقات، گفت: ورزش حرفه‌ای شده و اگر خودمان كشتی‌گیران را شار ژ نكنیم، دیگران شار ژ می‌كنند. البته درصد آن در ورزش ما خیلی كم است و شاید قابل گفتن هم نباشد اما باید هوشیار باشیم چرا كه از این پس پیشنهاداتی مرتب تكرار خواهد شد. بعضی‌ها دلال هستند و مدال‌ها را می‌فروشند. در ایران این مسائل كمتر بوده كه الان جای مطرح كردن آنها نیست.

بعد از المپیك هیچ كس از من دفاع نكرد. علی‌آبادی در هر مصاحبه‌ای می‌گفت كه همیشه تغییر و تحول هست و ممكن است هر كسی را تغییر دهیم. من اجازه نمی‌دهم هیچ جا به كشتی جفا شود قبل از آمدنم به فدراسیون كشتی هم گفته بودم كه اینجا 10 سال كار دارد تا بتوانیم به نتایج درخشان دست پیدا كنیم.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: jamejamonline.ir